E-wok Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Medal of Honor er en serie alle kjenner til, og de siste spillene har ikke akkurat vært så utrolig nyskapende. Vil det bli annerledes nå? Stream trailer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Eg håper ihvertfall det Det å kunne snu slagmarken markant var artig i BIA:Earned in Blood. Men mye faller på god AI, det som svikter mest om dagen i spill syns eg. Håper det blir lagt vekt på her altså. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fikk skikkelig WW2 dørtai combat action feeling av den videoen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ah, dette ser utrolig bra ut gameplay-messig! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Ut i fra screensa ser det ikke så utrolig ut, men traileren var rå! Virket som det var litt Slo-Mo gameplay inni der.. Skal nok uansett ha dette. Er litt svak for WWII shooters, desverre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er litt svak for WWII shooters, desverre. 8622348[/snapback] Uansett kor mettet eg er av WW2 skytere no, så må man likevel ha både dette og BIA3..... :!: Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Medal of Honor har vert best siden det kom ut til ps1 Havner nok i xbox360'n min Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så jo konge ut det der altså. Tror gameplayet kan bli bra siden du kan lande hvor du vil, virker spennende! Tror jeg kommer til å lande i bakgatene og infiltrere litt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Spillet ser rått ut Blir aldri lei av WW2 shooters. Er ikke denne feilpostet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Er ikke denne feilpostet? 8624385[/snapback] I og med at det ein ein mutilplatform tittel, så jo Endret 16. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Dette så veldig artig ut, men har ikke likt de forrige MoH spillene grunnet idiotisk AI og korridor-gameplay hele tiden. Håper denne tittelen forbedrer serien btw: så ut som om det blir slow-mo i gameplayet, noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har nettopp sett en ny trailer til MOH Airborne og da sier en fyr at man kan hoppe i fallskejerm og lande hvor du vil, det visste jeg men er det slik på alle oppdragene? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er det vel ikke så mange her som vet... Vi får se når anmeldelser kommer og det ferdige spillet er klart. Tror ikke EA har gått ut og sagt det i hvert fall. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tror de har sagt at man skal hoppe i fallskjerm på hvert eneste oppdrag. Først hopper man inn som pathfinder og gjør snikeoppdrag om natten eller noe. Så hopper mann inn som airborne og stormer sammen med de andre. Man får slik sett stedet man skal slåss før man hopper inn i kampen og bane blir spilt to ganger. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nå nermer jo spillet seg lansering. Noen som har hørt noe om demo eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå