Supreme Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg sliter. i spillet warcraft3 er det helt fucka! jeg trygger på spill ikonet, så kommet jeg inn, men programmet legger seg automatisk ned. jeg trykker febrilsk på programmet for å får det opp igjen, men d går ikke opp før etter introen er ferdig. da kan jeg holde på der inne, helt til loading til spill starter! da kommer samme problemt. da vil den bare ikke mer. jeg har prøvd å instalere spilelt på nytt, men det funker ikke !! hilsen febrilsk n00b Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Og du hadde hvilke drivere, sa du? Prøv å patche WC3 til nyeste versjon oxo. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg instalerte winbar på maskinen min da begynte d sånn som du sier så jeg bare trykker exit på winbar så funker d fett. Jeg hvet jo ikke om du har d inst men var bare et tips. Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 jeg har ikke winbar... + at jeg har den nyeste versonen av warcraft3 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hehe... Er kanskje litt enklere å få hjelp vis du bruker gamer.no sitt forum... Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du kan åsså gå på Blizzards support sider, der har de feilsøkingsider som kan hjelpe deg med problemet ditt. Du kan også sende dem mail. Hvis ingenting hjelper så er kansje en av komponentene dine i datan din skadet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå