Akidon Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Usben min klikket for en tid siden. Den nektet plent å la meg instalere nye enheter. I dag reinstalerte jeg usb saken. Det som skjedde var at alt gikk fint. Koblet til musen, ok. Koblet til tastaturet... Det ble en litt annen sak. Reinstalerte dritten. Koblet til tastaturet. Alt var fint. Koblet til musen, det gikk heller dårlig. Virker som den bare takler 1 usb enhet. Noen som har god peiling på Usb som kan hjelpe? Er rimelig frustrert nå. Skal prøve å instalere USB på nytt en gang til mens noen forhåpentligvis svarer på denne posten. Ok det gikk ikke. Denne gangen kom det melding om at det ikke var nok systemressurser. Endret 15. mai 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jaja nå får jeg ikke instalert driverne til selve usb enheten lenger heller. Hadde vert fint om noen kunne hjelpt meg så jeg slipper å selvmordsbombe pcen. Omfg why? Endret 15. mai 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 100 kr til den som hjelper meg slik at det fungerer!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ta å avinnstaller den fra enhetsbehandlinga og fjern den helt, og deretter kan du jo prøve å innstallere på nytt igjen. Ellers kommer jeg ikke på noe annet i farta enn å sjekke på hjemmesiden til produsenten etter oppdatert programvare. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har avinstalert til jeg ikke har sett noe usb lenger i enhetsbehandlingen i det hele tatt. Dessverre. Eneste det førte med seg var at jeg ikke fikk instalert controlleren engang uten feil. Med produsenten mener du da produsenten av hovedkortet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fulgte det ikke med noen programvare for usb enheten da? Eller er det en plug and play enhet? Hvis ikke så kan du jo gå på produsentens hjemmeside for usb greia. Sitter alle kabler, er de koblet riktig. Får usb enheten nok strøm osv. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Prøvd systemgjennopretting til et punkt hvor du fikk det til å fungere? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Nei har ikke prøvd systemgjennopretting. Hvordan fungerer det? Aldri vert borti det. Det er ikke problem med å finne drivere, problemt er at jeg ikke har nok systemressurser når de skal instaleres. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Start-->Tilbehør-->Systemverktøy-->Systemgjennoppretting. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det rett,men den tilbakestiller innstillinger på maskinen til hvordan de var dagen du velger å sette den tilbake til. I ditt tilfelle til da USB fungerte normalt. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er spørs hvor lenge siden det er da. Sist jeg koblet til noe som fungert var når jeg fikk saitek keabordet mitt til jul. Får håper det er 100 kr på vei til deg nå. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Spørsmå angående system gjennopretting. Fjerner den ting som er instalert osv? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Trådstarter: Denne tråden passer fint her, og ikke i kategorien du foreslo. Videre skal du ikke bumpe før det a) har gått minst 24 timer eller b) du har mer informasjon å komme med. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja,den vil avinstallere programmer som har blitt installert i mellomtiden ja. Så en god ide å se om det er verdt det og lete fram noen cder vil jeg tro. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Tja neste punkt i prossesen blir uansett å formatere. Er lei nå. Er ikke noe vits i å ha programmer viss jeg ikke får brukt de. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tja neste punkt i prossesen blir uansett å formatere. Er lei nå. Er ikke noe vits i å ha programmer viss jeg ikke får brukt de. 8622923[/snapback] funket det ikke med systemgjenopprettingen da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er ofte like greit å formatere, det er ihvertfall min mening, en formatering hjelper på det meste. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Virker ikke som jeg kom langt nok tilbake. Fikk ikke skiftet måned til april på den kalenderen. Og andre mai var nok ikke godt nok. Format er nok kanskje det beste ja, men det er helvetes tiltak. Hadde i det lengste håpet at det gikk an å ordne dette problemt uten formatere. Skjønner bare ikke hvorfor den sliter med at det ikke er nok system ressurser. Skulle jo tro det var plenty. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Slik er det å ha windows, bare venn deg på det. Har selv hatt mye helt absurde problemer med windowsen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skal prøve å ikke nevne Linux Nei,er synd du ikke fikk det til. Har brukt systemgjennoppretting før når USB,wifi eller lydkortet har gitt opp,har løst problemet hver gang. Men noen ganger er man vel bare uheldig. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Nei linux går ikke når man skal bruke pcen til å spille med. Skulle gjort dette med en gang det skjedde.... men siden musen og tastaturet har fungert så ga jeg likesom litt faen... Ingen som har noe bedre forslag en format c: Blir et helvete tiltak når jeg kommer hjem fra jobb dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå