Gå til innhold

Ikke nok minne til å insta USB (100 kr gevinst :)

Anbefalte innlegg

Usben min klikket for en tid siden. Den nektet plent å la meg instalere nye enheter.

I dag reinstalerte jeg usb saken. Det som skjedde var at alt gikk fint. Koblet til musen, ok. Koblet til tastaturet... Det ble en litt annen sak. Reinstalerte dritten. Koblet til tastaturet. Alt var fint. Koblet til musen, det gikk heller dårlig. Virker som den bare takler 1 usb enhet.

Noen som har god peiling på Usb som kan hjelpe?

Er rimelig frustrert nå. Skal prøve å instalere USB på nytt en gang til mens noen forhåpentligvis svarer på denne posten. :shrug:

Ok det gikk ikke. Denne gangen kom det melding om at det ikke var nok systemressurser.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja nå får jeg ikke instalert driverne til selve usb enheten lenger heller.

Hadde vert fint om noen kunne hjelpt meg så jeg slipper å selvmordsbombe pcen.

Omfg why? :wallbash:

post-91963-1179249389_thumb.jpgpost-91963-1179257635_thumb.jpg

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Ta å avinnstaller den fra enhetsbehandlinga og fjern den helt, og deretter kan du jo prøve å innstallere på nytt igjen. Ellers kommer jeg ikke på noe annet i farta enn å sjekke på hjemmesiden til produsenten etter oppdatert programvare.

Lenke til kommentar

Har avinstalert til jeg ikke har sett noe usb lenger i enhetsbehandlingen i det hele tatt. Dessverre. Eneste det førte med seg var at jeg ikke fikk instalert controlleren engang uten feil.

Med produsenten mener du da produsenten av hovedkortet?

Lenke til kommentar

Fulgte det ikke med noen programvare for usb enheten da? Eller er det en plug and play enhet? Hvis ikke så kan du jo gå på produsentens hjemmeside for usb greia. Sitter alle kabler, er de koblet riktig. Får usb enheten nok strøm osv.

Lenke til kommentar

Start-->Tilbehør-->Systemverktøy-->Systemgjennoppretting.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det rett,men den tilbakestiller innstillinger på maskinen til hvordan de var dagen du velger å sette den tilbake til. I ditt tilfelle til da USB fungerte normalt.

Lenke til kommentar

Virker ikke som jeg kom langt nok tilbake. Fikk ikke skiftet måned til april på den kalenderen. Og andre mai var nok ikke godt nok.

Format er nok kanskje det beste ja, men det er helvetes tiltak. Hadde i det lengste håpet at det gikk an å ordne dette problemt uten formatere.

Skjønner bare ikke hvorfor den sliter med at det ikke er nok system ressurser. Skulle jo tro det var plenty.

Lenke til kommentar

Nei linux går ikke når man skal bruke pcen til å spille med.

Skulle gjort dette med en gang det skjedde.... men siden musen og tastaturet har fungert så ga jeg likesom litt faen...

Ingen som har noe bedre forslag en format c:

Blir et helvete tiltak når jeg kommer hjem fra jobb dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...