venomzorg Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 vel jeg formaterte en diskett med /s, la inn nyeste biosfila og "aflash.exe" restarter og går inn i bios og skriver "aflash" da får jeg følgende feilmelding: ERROR! Cant find system BIOS hook. jeg vil oppgradere bios fordi det er noe klikk med pc'n, får ikke kjørt 133mhz fsb. bare 100! prøver jeg 133 får jeg masse blåskjerm feil osv! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Malice Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei Har samme hovedkort.Et annet alternativ er å oppdatere BIOSen fra Windows.Alt av programvare for dette ligger på CDen til hovedkortet.Du trenger bare å laste ned BIOS versjonen du vil ha. Har selv gjort dette flere ganger,funker helt fint. mvh Malice Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 takk malice. det funket :] men nå skjedde det noe klikk med mine temps. min cpu er pluttselig 28 grader ;] åssen får jeg fikset det så den viser normalt igjen? har lest noen sakt at det går. [/b] Lenke til kommentar
Malice Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Etter det jeg har blitt fortalt har de eldre BIOSene lest av temeraturen feil Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Etter det jeg har blitt fortalt har de eldre BIOSene lest av temeraturen feil jeg tviler på at min xp2400 ligger på 28grader idle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå