spatz Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Lurer på hvilket nedlastnings program som har høyest nedlestnings hastighet og er sikkr mot spyware osv....?? Hva anbefaler du?!?!?! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva mener du? Snakker du om en torrent client, et P2P filesharing program, eller hva? (!) Når det gjelder hastighet på P2P og torrents, handler det ikke om programmet, men kilder du laster noe ned fra. Si for eksempel at jeg laster ned en fil på 200MB fra deg, du har en nettlinje på 6Mbit, det samme har jeg, hvilket vil si at jeg kan motta filen fra deg på en hastighet rundt 1mb/s. Med det sagt, kan det hende at du tenkte på noe helt annet, sett at du har formulert deg på en helt ubrukelig måte :doh: Lenke til kommentar
spatz Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 mener programmer som Azureuz, bitlord, bitcomet osv......... programmer hvor du laster ned spill, filmer og store filer^^ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 mener programmer som Azureuz, bitlord, bitcomet osv......... programmer hvor du laster ned spill, filmer og store filer^^ 8619632[/snapback] piratkopiering altså? huff...å huff butikken er det beste! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi ser tydelig at dette leder til snakk om warez, les retningslinjene. Men... _once again_, det er ikke programmene som utgjør hastigheten, men kildene du laster ned fra... Alle klienter som azereus, qbittorent, ktorrent, utorrent osv inneholder ikke spyware. Er du utsatt for spyware, er det fordi du selv har prestert å laste det ned Lenke til kommentar
spatz Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 mener programmer som Azureuz, bitlord, bitcomet osv......... programmer hvor du laster ned spill, filmer og store filer^^ 8619632[/snapback] piratkopiering altså? huff...å huff butikken er det beste! 8619651[/snapback] hehe................ hadde jeg hatt noen millliorner i baklommen så ville det vært et alternativ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vel, piratkopiering vil me ikkje ha noko av her på forumet. Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg