Gå til innhold

[LØST] Bærbar til bestemor [LENOVO 3000 C200]


Anbefalte innlegg

Bestemor skal surfe på nettet og trenger derfor en bærbar til det. Hun har bursdag snart og da skal den bli overlevert. Men hvilken skal vi kjøpe til henne? Hun trenger noe man slipper å vente på. Støy er ikke så farlig. Store tegn og store taster er bra. Altså ikke noe mikrotastatur/mikroPC. Eneste kravet jeg har, jeg som skal kjøpe den og stå for servicen/supporten, er at det ikke er en Dell-maskin. Prisrammener så lav som mulig og helst under 6 000.-.

Endret av svas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på nærmeste Elkjøp/Expert og hør med dem, kan nok lønne seg for deg siden du trenger den med en gang og itilleg kan du da se med egne øyne om den har store taster ol....

8619317[/snapback]

 

Jeg ønsker ikke å ha noe Exkjip- eller Expert-PC. Ønsker tips til gode PCer til maks kr. 6 000.-. Noen som har tips med gode linker?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er PC kjøpt. Det ble en Lenovo 3000 C200 hvor jeg kjøpte inn 1GB ekstra ram. Totalsummen havnet dermed på kr. 6 300.- inkl. porto frem til postkontoret. I forhold til hva jeg fant på Elkjip og Expert er dette en drømme-PC!

 

Takk til dere som kom med konkrete tips, det var løsningen for meg. Kranglefantene som ville ha meg inn på overnevnte butikker hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...