8ball Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tenkte meg å laste ned ny driver til X1700 på hjemmesiden til ati, men der finner jeg den jo ikke. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Aner ikke, ser det ikke jeg heller. Har du sjekket hjemmesiden til produsenten av maskinen? Du finner ihvertfall noen drivere på Google Lenke til kommentar
8ball Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har ikke vært inne på hjemmesiden til maskinen, det er en asus v1jp maskin. Den er med vista, så jeg var på utkikk etter en driver til vista. Syntes bare det var pussig at ati ikke hadde driveren til x1700 på sin egen hjemmeside! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Leter også etter det samme. Har ikke funnet noe. Er drivere man finner via google til å stole på? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fant driver (i "orginalt" format også). På ATis sider står det at det er produsenten av laptopen som skal ha driveren. Altså Apple, Asus, Acer osv. Fant driver til min maskin (Asus F3Jp m ATi X1700) på Asus sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå