Veosity Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) hei jeg skal da kjøpe ny pc etter konfirmasjonen. jeg lurer på hva jeg burde kjøpe for å få en passe god gaming opplevelse utenatt jeg må kjøpe ny med en gange det kommer et nytt spill. den skal også ikke bare brukes til gaming men design og programering. jeg vil helst ikke bruke mer enn 10k , prisen er ok til 14k. jeg vil også gjerne ha høy ram, en grei gaming mus og en grei musematte. jeg vil forsatt ikke over stige prisen jeg har satt opp. Endret 15. mai 2007 av Veosity Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 se etter pc med integrert skjermkort minne, istedenfor at skjermkortet ikke har minne men det står f.eks 512mb ram, det betyr i noen tilfeller at den benytter seg av de 2 gb ram du har installert på maskinen så du bør ha 128/256mb minne installert i skjermkortet som er integrert i maskinen. og bør som minimum være 7600, x1700. 7600 go er sånn uten ram, somen benytter seg av disse 2gb. få pcer selges med 2gb, du kjøper 1gb som extra utstyr.t i en pc så er det 2 dim-ram-slotter-plasseringer. disse består av 2x512, du må be dem fjerne disse så du kan ha 2x1024mb i. ellers så sitter du med en løs 512mb brikke, samt 1.5gb og ikke dual channel. ta. feks en titt på asus modellene på psdata.no konsument. siden du nevner kansje 14000kr så kan du få et langt bedre skjermkort. til pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå