Brian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) hei hadde en tråd ang dette tidligere, men der visste jeg ikke hva problemet var. Har nå funnet ut at det må være Live For Speed som stadig får pc'n min til å fryse seg. Har spilt intense kamper på C&C 3 og der fungerte det fint. Problemet er at det nesten etter en fast tid inne i spillet, så fryser hele pc'n seg, tror jeg rekker å drifte to - tre runder før dette skjer. Lyden blir også helt rar, det kommer et sterkt og høyt sus ut av headsettet som pulserer, og er helt jævlig å høre på. Jeg får ingen blåskjerm eller noen ting, bildet bare fryser seg og den intese lyden kommer i headsettet. En annen gang da jeg skulle fikse noe greier før jeg skulle spille spillet, så la jeg det ned på startlinja. Det lå sikkert der en liten stund, en del lengre enn når det vanligvis hadde klikket. Windowsen og alt fungerte og i det jeg skulle ta opp spillet, slo blåskjermen mot meg og pc'n restarta. Rakk ikke å se hva som stod der i det hele tatt siden det varte 0,1sek. Har selvfølgelig prøvd å lagt inn spillet på nytt, har også lastet ned enda en ny installfil fra liveforspeed.net, men uten forbedringer. Håper noen vet hva dette kan være, spiller jo tross alt dette spillet en del for tiden nå. Edit: SE SISTE POST FOR OPPDATERING, problemet er fortsatt det samme som i denn posten da. Endret 29. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hvordan kan jeg hindre pc'n i å restarte etter blåskjerm igjen? Jeg vet det er en plass man bestemmer dette, men husker ikke hvor. Hvis jeg gjør det kan jeg lese eller ta bilde av hva som står på skjermen. Tenkte jeg skulle prøve å spille en gang til i kveld, og jeg la det derfor ned på startlinja i kansje 1-2 timer, og da fungerte spillet mye lengre av en eller annen grunn. Da jeg tok opp spillet funket det enda, og jeg driftet seks eller syv runder før jeg fikk blåskjerm. Men det er bare hvis jeg legger spillet ned på startlinja en stund før jeg begynner å spille at jeg får blåskjerm, ellers fryser bildet seg bare. I tillegg så skjedde det noe annet med spillet før det klikka denne gangen. Rattet frøys seg på en måte i spillet, slik at det fortsatte litt i samme sving og den gidde full gass helt av seg selv inne i spillet. Så da jeg skulle forandre på kontrollene, så klikket det. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 det er en checkbox under system properties - advanced - startup and recovery. Slå av "automaticly restart" -Stigma Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Woho, var ikke værre enn det. Slo bare av automatisk restart, og vips så har ikke spillet klikket en eneste gang enda. Merkelige greier, lurer på hvorfor akkurat det av alle ting skulle hjelpe. Lenke til kommentar
quiki Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Merkelig, den skal bare gjøre at du får se bluescreenen/feilmeldingen før du rebooter. Skal ikke hindre deg i få bluescreen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ja jeg vet, merkelige greier. Men egentlig så er det ikke så nøye så lenge det funker. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Forresten siden jeg er inne på LFS akkurat nå. Er det noen her som har kjøpt en S2 lisens over liveforspeed.net? Er det trygt å betale der? Har så lyst å oppgradere til S2 siden spillet er så bra. Edit. Leif Endret 22. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Da jeg omsider har spilt LFS en stund nå uten noen problemer i det hele tatt, og ante fred og ingen fare, så slo pc'n tilbake mot meg som et hardt slag i tryne. Plutselig i dag fikk den de samme symptomene som før etter mange mange dager eller uker uten problemer. Det frøys seg to ganger først der bildet bare stoppet og musikken fortsatte. Så da måtte jeg så klart restarte. Men alle "gode" ting er tre, fordi nå fikk jeg endelig en blåskjerm å gå etter. Så slik ser det ut her nå, aner ikke hva dette kan komme av, men filnavnet antyder at det er ati kortet mitt det er noe i veien med. Merkelig siden C&C 3 klikka tidligere, så lasta jeg ned ny driver til skjermkortet og innstallerte som fikset problemet. Men nå er det plutselig klikk når jeg spiller LFS. Noen forslag? Eneste jeg kan komme på må være å renske alle tidligere drivere for skjermkortet slik at det ikke ligger noen igjen, for så å laste ned nyeste å innstallere. Men hva var det det programmet som gjorde det het igjen? edit: har forresten sletta alt av skjermkortdrivere og skjermkortet inkludert, og innstallert på nytt med nyeste driver fra ati.com. Likevel skjer det samme. Endret 30. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå