hiper Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du får MYE bedre nøyaktighet ved lowsense, selv spiller jeg css aktivt i klansammenheng configen min er som dette når det gjelder sense. zoom_sensetivity_ratio 0.98 sensetivity 0.8 + noen launch options mot akserelasjon, så bruker jeg mousefix og 1000 hz. Mx 518@ 800Dpi, det vil jeg kalle lowsense. Før når jeg var nybegynner for ca 2,5 år siden da spillte jeg med min razer mus med 4 i sense, jef fikk da mosa noe hs da også, men mest "luck" skudd. Helt uffattelig dårlig aim på avstand osv osv. Det jeg prøver og si her er at lowsense kan være uvandt i starten, men blir mye bedre når du venner deg til det. Nesten alle som er god i cs/s som jeg vet om bruker forholdvis lav sense eller veldig lav. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Lowsense gjør også at du spenner deg mindre for å få til de mer nøyaktige bevegelsene. Derimot tror jeg du lettere får musearm med lowsense. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vil ikke frekvensen på musa uansett være begrenset av usbport.sys fila? Eller vil installasjon av drivere bytte ut denne? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) man kan øke denne til 1000Hz med en usb fix. Endret 16. september 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 ble ikke dette en sticky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå