Anathema Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei, Se på hjemmesiden til ODYS Hva tror folket om denne spilleren? Jeg finner den ikke i produktdatabasen til prisguide, så dette bekymrer meg litt. Det jeg får ut av det til nå er at dette må være et utrolig godt kjøp, jeg får den til 600 kroner. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hahaha, nei nei nei kina type masseprodusert mp3 spiller, slike koster ca 150-200 kr å kjøpe fra kina, har en liknende selv. ikke dum egentlig, men absolutt ikke noen skikkelig spiller Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er det som trekker denne ned fra en vanlig Ipod? Jeg ser baterilevetiden er lav, men det er egentelig det. Er lydkvaliteten sheit? Den har jo fargeskjerm + videoavspilling. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Enig med Ødegård. Vi tok inn noen tidligere av liknende type. Ser at denne ikke har standard hodetelefonutgang som er 3,5 mm (denne har 2,5mm). Da må du ha på en overgang. MTV videoformatet er håpløst ut fra det jeg testet. Filene ble jo i noen tilfeller større enn orginalen, og med dårligere kvalitet. De var også ganske treg når det gjaldt å bla i menyene. Betaler du 300,- for 2GB for å høre på musikk eller radio, er det jo greitt, men ikke forvent noen stor opplevelse. Video ville jeg ikke forsøkt på engang. Hvorfor ikke betale litt mer for noe du kan ha glede av i lengre tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 video er faktisk ikke sååå ille som man skulle tro, langt fra noedu vil se på, men lell. Formatet heter dessuten amv, ikke mtv Slike spillere er trege, har bakgrunnsstøy, og ikke bygd særlig solid. Kjøp noe ordentlig og kjøp en slik en for å leke med (bruk som tennisball etc Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Merkelig, jeg sitter faktisk med en slik å handa nå, riktignok 4gb versjonen. Den virker svært solid, jeg synes også lyden er god - men menysystemet er et helvete. Jeg kommer uansett ikke til å bruke den til video og bilde, kun musikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Meny systemet er ille ja... Sikkert standardsystemet for slike spillere, med fargerike menyer uten noe som helst felles stil. Og tregt som f. MEN som sagt ikke såå ille, har forresten skrevet en review om en slik spiller, her: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=12180 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå