Gutmongler Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Etter å ha sett videoanmeldelsen av PC-versjonen, kan jeg ikke si jeg gleder meg så voldsomt. Enda mer tragisk er det at dette spillet fort kan feiltolkes som en nyversjon av det originale Duck Hunt, noe det selvfølgelig ikke er, da det ikke er Nintendos egen Duck Hunt-lisens som er grunnlaget. Avventer i spenning, men har ingen store forhåpninger. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Den gamle pistolen, hvis den skøyt en "vik" flekk så pang, anda er død. Men hvordan skilte den mellom hvilket hvit flekk vi skøyt når det er flere ender eller flere ting på skjermen? Fantes jo flere spill til pistolen, husker det var et spill der hvor man kunne spille uten pistol, men fantes en pistol-mode der man kunne skyte mennesker i en jungel. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Light_gun Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Duck Hunt var jo gøy fordi det var et fjasete tegneserie-spill, tror neppe dette spillet som trakter etter å være realistisk er noe å trakte etter. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg