lawbringer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hei får ikke lyd på et ASUS P5N32-SLI kort har prøvd alt jeg kommer på håper noen hjelper Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 er det meningen hovedkort skal lage lyd(utenom bioslyden da, hvis det er den du mener) men intregrert lydkort som er defekt er noe annet! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Velkommen til forumet! Vanskelig å vite hva "alt" er!? forslag: Prøv å legge in brikkesett driverne på nytt. Finner dem på hjemmesiden til HK produsenten eller cd- platen som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Det problemet som trådstarter beskriver er nesten alltid knyttet til driver-problemer, ikke feil på selve hovedkortet. Med litt tolmodighet og prøving greier man alltid fikse det. Å laste ned driverne under og installere dem i er hvertfall en begynnelse. Chipsett-driver Lyd-driver Lykke til, Kjetil! Endret 15. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 ok ska prøve det du sa der heisann80 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ok ska prøve det du sa der heisann80 8618941[/snapback] Du finner driverene i min post. Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 hmm virket ikke det heller jeg får vel prioritere og kjøpe nytt lydkort da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Kjøpe nytt lydkort? Trodde du brukte det som var intergrert i hovedkortet, eller mener du at du skal kjøpe lydkort istedet for det intergrerte?. Hvis du bruker et eget lydkort må du installere drivere til dette (hvis det er det du har nå). Dessuten skal det ikke være slik. Du skal uten problemer kunne få et nytt ett på garantien, hvis lydkortet som du sier er deffekt. Endret 16. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) jeg hadde tenkt og bruke det intergrerte som er i hovedkortet men ettersom ingeting virker vurderer jeg og kjøpe nytt lydkort fredrik Endret 16. mai 2007 av lawbringer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Du trenger ikke kjøpe et helt nytt hovedkort. Send en mail (eller ring) til butikken du kjøpte kortet av. Forklar situasjonen og si at du vil ha et nytt kort. Da trenger du bare sende det inn og motta nytt i posten når de har funnet feilen. Det er viktig å være sikker på at det virkerlig ER en feil på kortet, fordi det er veldig sjipt å betale diverse ekstra kostnadder for testing av kort hos butikk for å så få kortet tilbakesendt uten at de har funnet en feil. Endret 16. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 billigere og bare kjøpe et lydkort og sette inn da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 billigere og bare kjøpe et lydkort og sette inn da 8628434[/snapback] Feil! Det er billigere å sende inn hovedkortet, få bekreftet at det er en feil på det og få tilsendt nytt. Har selv sendt inn et hovedkort med problemer og fikk tilsendt nytt. Tror ikke jeg betalte mer enn 100-200,- i fraktkostnader. Det skal jo tross alt ikke være en slik feil på kortet, hvem vet om det er den eneste? Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 bare den feilen jeg har funnet til nå Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Men nå etter jeg innstallerte driverene på nytt virker micen men ikke lyden tror kanskje dette kan ha noe med lydportene og gjøre ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) bare den feilen jeg har funnet til nå 8628827[/snapback] Til nå ja... Får håpe det er den eneste (hvis det i det hele tat er en ordentlig feil vi snakker om). Men nå etter jeg innstallerte driverene på nytt virker micen men ikke lyden tror kanskje dette kan ha noe med lydportene og gjøre ? 8628836[/snapback] Er du helt sikker på at du har koblet høyttalerne riktig i? Prøv med headset og se om det funker med det. Det er den grønne porten høyttaler/headset skal kobles til. Endret 16. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 har prøvd alt det Fredrik (er ikke så dum) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Man vet aldri med nykommere. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hei får ikke lyd på et ASUS P5N32-SLI kort har prøvd alt jeg kommer på håper noen hjelper 8618525[/snapback] Hadde/har selv problemer med det integrerte lydkortet på dette hovedkortet. Det var primært mic inngangen som ikke fungerte i mitt tilfellet. Løsning: Nytt lydkort til 500,- Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 ja har tenkt og kjøpe nytt lydkort i morra noen som har noen anbefalinger/erfaring med noen gode lydkort Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 kjøpte nytt lydkort og skjerm i dag lyden er helt konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå