Kjeksmestern Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 http://www.gamingtalkhq.com/gamingtalkhq-h...-very-soon.html Gleder meg til denne tittelen, veldig lenge siden Mad Tracks først ble annonsert. Begynner å bli på tide Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 SpeedBall 2 er det einaste som gjeld på XBLA Gi meg heller det! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bare det kommer før 8 juni, for etter den datoen er det kun Forza 2 for meg, iallefall for en lang periode. Men gode nyheter, skal kjøpe dette Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Juhuu! Dette har jeg gledet meg til lenge Er jo litt a la Re-Volt som jeg må ha spilt i 100+ timer. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Håper vi får noen bilspill hvor man ser ovenfor og ser hele banen, med opptil 4 spillere mot hverandre. Var et godt amigaspill hvor du kjørte 4 monstertrucks rundt og du plukket opp turbo osv. Vil ha slike "partyspill" jeg kan spille med venner.. perfekt XBLA spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå