Gå til innhold

Kontantkortsaldo ved bytte fra Tele2

Anbefalte innlegg

Hei - Netcom mangler dekning på for meg viktige deler av landet. Må bytte fra Tele2 til en operatør med Telenor-nett. Er det noen som vet vilke rettigheter en forbruker har angående saldoen på kontantkort ved opphør ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke tele 2 gått over til NC dekning ennå, men om du ønsker å bytte kan du få utbetalt det du har betalt inn på ditt kontantkort minus 45 kr (bank gebyr) eller overført hele beløpet i gratis ringe tid til annet Tele 2 abonnement.

Lenke til kommentar
Nå er ikke tele 2 gått over til NC dekning ennå, men om du ønsker å bytte kan du få utbetalt det du har betalt inn på ditt kontantkort minus 45 kr (bank gebyr) eller overført hele beløpet i gratis ringe tid til annet Tele 2 abonnement.

8628007[/snapback]

Nå skal det jo også nevnes at NetCom bygger ut nettet sitt for 9 mrd kroner dette året og dekningen deres vil mest sannsynelig være bedre enn Telenor sin ved årets slutt. Tele 2 har også fått konsesjon til å bygge ut sine egne master der de mener netcom dekningen ikke er god nok. Ergo: Har du Tele2 nå de bytter over til netcom dekning på slutten av året vil du få netcom sin overlegne dekning, pluss tele2 sin ekstra dekning på steder hvor netcom ennå ikke er gode nok.

Lenke til kommentar

8628007[/snapback]

Nå skal det jo også nevnes at NetCom bygger ut nettet sitt for 9 mrd kroner dette året og dekningen deres vil mest sannsynelig være bedre enn Telenor sin ved årets slutt. Tele 2 har også fått konsesjon til å bygge ut sine egne master der de mener netcom dekningen ikke er god nok. Ergo: Har du Tele2 nå de bytter over til netcom dekning på slutten av året vil du få netcom sin overlegne dekning, pluss tele2 sin ekstra dekning på steder hvor netcom ennå ikke er gode nok.

8628165[/snapback]

Det var ikke det han mente tror jeg. Slik jeg forstod det mente han at endrede vilkår gir rett til å bryte kontrakten og dermed få pengene tilbake igjen?

Lenke til kommentar

Det tok dem altså 7 dager å svare på mailen min. Det man må gjøre er å gi dem kontonummer og be om å få overført pengene (minus 45kr i bankgebyr). Det gjenstår å se hvor lang tid de vil bruke på det ...

Lenke til kommentar
Det tok dem altså 7 dager å svare på mailen min. Det man må gjøre er å gi dem kontonummer og be om å få overført pengene (minus 45kr i bankgebyr). Det gjenstår å se hvor lang tid de vil bruke på det ...

8673384[/snapback]

Dette lignet da fryktelig på svaret du fikk av meg, skulle nesten tro jeg jobbet der :whistle:

Uansett, overførselen kan nok ta litt tid, går til en egen gruppe som sitter med sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...