Gå til innhold

Russe prank! Trenger ideer!

Sluven

Anbefalte innlegg

Er altså da appelsinruss i år. Tragisk tenker vel du. Jada, det er ganske tragisk, det mener jeg også. Vi går ikke med orange bukser eller noe som helst, og vi kaller oss ikke russ engang. Vi må bare ha en genial ide til en prank fra oss som stikker fra denne skolen i år. Noen som har noen ideer? Helst litt kjappt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i all verden er en appelsinruss?

Hva slags prank er det snakk om?

8618439[/snapback]

Appelsinruss? Orangeruss kansje?

Lett humor eller skandaløse ting?

Begge deler

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Er appelsinjuice liksom når man har gått ut av 10ende?

EDIT: RUSS ikke juice

8618467[/snapback]

Det er liksom det ja. Kan folket svare på spørsmålet mitt ikke på alt annet?

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Folk klager på svartrussen.

Jeg var russ i 04, du får følge deres eksempler. Ikke noe poeng i å feire etter 10-klasse.

Dessuten består ikke russetiden bare av "pranks"

8618498[/snapback]

Ingen vits å feire? Hvem har snakket om å feire noe som helst? Vet også at russetiden ikke bare består av pranks. Det eneste vi skal er å ta en liten so long fra oss før vi stikker.

BTW: Takker for første serriøse svar Snobjorn :!:

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Kast egg på Svart russ (Yrkesfag russen). De fortjener det så jævlig.

8618666[/snapback]

Hvorfor i all verden fortjener de det? skjønner det om de har gjort noe med deg men svartruss er jo ikke "all bad" vet rødruss her er mye verre.

8618833[/snapback]

Svartruss er ikke ordentlig russ, derfor!

Jeg husker vi la inn en kontaktannonse på en datingtjeneste på nettet i lærerens navn. Vi skrev han var en høy mørk italiener med interesse for romantiske turer og vin. Deretter samlet vi alle svarene og leste det opp for ham på avslutningsfesten.

Lenke til kommentar

Svartruss som har 3 årig med videregående er vel ordentlig....om det du tenker på er fullført 3.årig. De fleste yrkesfagene er jo ikke det, men er tildels enig i at mange av dem ikke burde vært russ :)

OT: Ikke vits i å feier noe som helst da du er ferdig med 10. klasse. Bare å ha tanken på å kalle seg jallaruss da er lattis. Bare si hadet til skolen og sett alle stoler og pulter på taket......hei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...