Sluven Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er altså da appelsinruss i år. Tragisk tenker vel du. Jada, det er ganske tragisk, det mener jeg også. Vi går ikke med orange bukser eller noe som helst, og vi kaller oss ikke russ engang. Vi må bare ha en genial ide til en prank fra oss som stikker fra denne skolen i år. Noen som har noen ideer? Helst litt kjappt? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva i all verden er en appelsinruss? Hva slags prank er det snakk om? Lett humor eller skandaløse ting? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hva i all verden er en appelsinruss? Hva slags prank er det snakk om? 8618439[/snapback] Appelsinruss? Orangeruss kansje? Lett humor eller skandaløse ting? Begge deler Endret 15. mai 2007 av Sluven Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Er appelsinjuice liksom når man har gått ut av 10ende? EDIT: RUSS ikke juice Endret 15. mai 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Er appelsinjuice liksom når man har gått ut av 10ende? EDIT: RUSS ikke juice 8618467[/snapback] Det er liksom det ja. Kan folket svare på spørsmålet mitt ikke på alt annet? Endret 15. mai 2007 av Sluven Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ok, klassen vår flyttet alle pultene og stolene så vi barrikarderte lærerne inne på lærer væreslet De truet med på politianmelde oss XD Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Folk klager på svartrussen. Jeg var russ i 04, du får følge deres eksempler. Ikke noe poeng i å feire etter 10-klasse. Dessuten består ikke russetiden bare av "pranks" Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Folk klager på svartrussen. Jeg var russ i 04, du får følge deres eksempler. Ikke noe poeng i å feire etter 10-klasse. Dessuten består ikke russetiden bare av "pranks" 8618498[/snapback] Ingen vits å feire? Hvem har snakket om å feire noe som helst? Vet også at russetiden ikke bare består av pranks. Det eneste vi skal er å ta en liten so long fra oss før vi stikker. BTW: Takker for første serriøse svar Snobjorn :!: Endret 15. mai 2007 av Sluven Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva med å gjøre noe hyggelig istedenfor en prank? Da har jeg mange gode ideér og lærerene vil huske dere mye bedre enn om dere gjorde noe tull. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 lage pappfigur av klassestyrer som dere *sensurert* 8618562[/snapback] Det fører veldig fort til anmeldelse i mine øyne. Det er ikke morsomt engang. Det er bare forskrudd, kommer til å ødelegge for læreren. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kast egg på Svart russ (Yrkesfag russen). De fortjener det så jævlig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen poster her inne er helt ekstreme. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hold dere til forslag som ikke er farlige eller i strid med norsk lov. Ellers blir de bare slettet, og det er kjedelig for alle parter. Geir Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kast egg på Svart russ (Yrkesfag russen). De fortjener det så jævlig. 8618666[/snapback] Hvorfor i all verden fortjener de det? skjønner det om de har gjort noe med deg men svartruss er jo ikke "all bad" vet rødruss her er mye verre. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kast egg på Svart russ (Yrkesfag russen). De fortjener det så jævlig. 8618666[/snapback] Hvorfor i all verden fortjener de det? skjønner det om de har gjort noe med deg men svartruss er jo ikke "all bad" vet rødruss her er mye verre. 8618833[/snapback] Svartruss er ikke ordentlig russ, derfor! Jeg husker vi la inn en kontaktannonse på en datingtjeneste på nettet i lærerens navn. Vi skrev han var en høy mørk italiener med interesse for romantiske turer og vin. Deretter samlet vi alle svarene og leste det opp for ham på avslutningsfesten. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Svartruss som har 3 årig med videregående er vel ordentlig....om det du tenker på er fullført 3.årig. De fleste yrkesfagene er jo ikke det, men er tildels enig i at mange av dem ikke burde vært russ OT: Ikke vits i å feier noe som helst da du er ferdig med 10. klasse. Bare å ha tanken på å kalle seg jallaruss da er lattis. Bare si hadet til skolen og sett alle stoler og pulter på taket......hei! Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvor i verden er det man blir orangeruss etter 10 klasse ? Btw Svartruss er jo like orntelig som rødruss Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Russ etter tiende? Hahahah. Seriøst? Ikke kall dere russ da. Men pranks kan dere gjøre masse av. Hmm, ikke vet jeg hva, men dere må jo finne på noe lurt. Hva med noe med dassrull inne i bildet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Man har også rosa russ.. Det blir man når man går ut av barnehagen! Yes da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå