Yawa Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 kule greier, men da får vi se hvordan ting lager seg til etterhvert. Må på jobb først så blir nok ikke noe bilder før sent på kvelden eller i mårra;) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noen som hadde gadda og fjerne den svarte stripa nederst på dette bildet? (Husk at bildet må være 1280x1024) Mvh. Andeby Endret 9. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 slik? 8819365[/snapback] Jepp. Takker Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) hvis noen hadde giddi så kunne en fiksa så treene blir lit mer finere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. juni 2007 av froZZo Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg pleier ikke å si dette så ofte, men det blir en veldig veldig veldig tidkrevende oppgave, om ikke nesten umulig. Er ikke stort mye man kan fikse på for å få dem finere... Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg pleier ikke å si dette så ofte, men det blir en veldig veldig veldig tidkrevende oppgave, om ikke nesten umulig. Er ikke stort mye man kan fikse på for å få dem finere... 8899346[/snapback] ok. men å bytte bakgrunnen der da Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kommer uansett til å se unaturlig ut, med blandet datagrafikk og reélle bilder. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Trenger jo ikke av den grunn å være et ekte bilde heller. Sto jo ingenting spessifikt om det. Skulle gjerne gjort det selv, men orker ikke nå idag. Bestefar ble borte ikveld så... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen som kan lakkere felgene mine mest realistist hvite? Og når den hvite er ferdig (på begge bildene). Kan noen lakkere de svarte også? Takk Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tar litt tid å sette opp skikkelig masking, så det blir med eine bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Drit bra laga! Imponert må jeg si.. Fant da ut at svart ikke passet.. Noen andre forslag til farger? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Drit bra laga! Imponert må jeg si.. Fant da ut at svart ikke passet.. Noen andre forslag til farger? 8942064[/snapback] Rosa Med litt sånne gule flekker her og der Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Rosa Med litt sånne gule flekker her og der 8944641[/snapback] Støtter denne fullt ut! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Etter mange ønsker: Hehe Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Etter mange ønsker: Hehe 8949876[/snapback] Støtter denne. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Heisann godtfolk Har sett igjen noen tråder her på Visuell Kreativitet, og kommer med en kanskje litt "merkelig" forespørsel, som for alt jeg vet ikke er mulig og gjennomføre. Vertfall, ønsker ved hjelp av photoshop o.l og få meg selv innpå et av disse bildene? Her foreksempel Som at jeg går ved siden av Gerrard? (Må da klippe bilde litt opp, ettersom jeg ikke har LFC shorts ) Lurer på om noen her inne er så SKILLED at de kunne klart det? (Kan være en lett jobb for alt jeg vet ) Men må se litt realistisk ut, så jeg kan lure damene til å tro at jeg har spilt for Liveprool Vist noen ønsker og ta på seg denne utfordringen, si ifra Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Heisann godtfolk Har sett igjen noen tråder her på Visuell Kreativitet, og kommer med en kanskje litt "merkelig" forespørsel, som for alt jeg vet ikke er mulig og gjennomføre. Vertfall, ønsker ved hjelp av photoshop o.l og få meg selv innpå et av disse bildene? Her foreksempel Som at jeg går ved siden av Gerrard? (Må da klippe bilde litt opp, ettersom jeg ikke har LFC shorts ) Lurer på om noen her inne er så SKILLED at de kunne klart det? (Kan være en lett jobb for alt jeg vet ) Men må se litt realistisk ut, så jeg kan lure damene til å tro at jeg har spilt for Liveprool Vist noen ønsker og ta på seg denne utfordringen, si ifra 8976204[/snapback] Kan godt prøve, men bilde av deg selv hadde vært fint. hehe Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan godt prøve, men bilde av deg selv hadde vært fint. hehe 8986629[/snapback] Selvsagt. Ville bare se om noen var villige Kan legge ut bilde osv senere. Må bare ta det perfekte først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå