Nvidia Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det samme kan man vel si om de idiotiske G-tastene på venstre side, totalt ubrukelige, å tar bare opp unødvendig plass. Liker alt med tastaturet bortsett ifra de. Endret 17. mai 2007 av Nvidia Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Nja, de kan iallefall macro'es til ting og tang. kan se dem være nyttige i MMO Spill iallefall. Selv har jeg helst lyst på ett Logitech Internet Navigator SE, men de selger dem ikke lengre Endret 17. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vanskelig å skrive med?? Velg norsk tasteoppsett i Windows, resten ligger i fingrene. Knappene er jo like jo? 8628535[/snapback] Nå er mitt innlegg kun basert på at jeg har forsøkt å skrive "?" med dette tastaturet hos en kompis. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vanskelig å skrive med?? Velg norsk tasteoppsett i Windows, resten ligger i fingrene. Knappene er jo like jo? 8628535[/snapback] Nå er mitt innlegg kun basert på at jeg har forsøkt å skrive "?" med dette tastaturet hos en kompis. 8635419[/snapback] Da har din kamerat ikke norsk tasteoppsett, noe som igjen ikke er tastaturets feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jepp. tastaturet vet ikke hva som står trykket på knappene Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vanskelig å skrive med?? Velg norsk tasteoppsett i Windows, resten ligger i fingrene. Knappene er jo like jo? 8628535[/snapback] Nå er mitt innlegg kun basert på at jeg har forsøkt å skrive "?" med dette tastaturet hos en kompis. 8635419[/snapback] Da har din kamerat ikke norsk tasteoppsett, noe som igjen ikke er tastaturets feil. 8636176[/snapback] Tastaturet følger vell språket på ditt operativsystem, men de kan vell endres hvis du må installerer driverne for tastaturene, noe som er totalt unødvendig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Drivere for tastaturet skal ikke ha noe å si på språket uansett. Jeg bruker norske logitech drivere, men kan fint sette US english tasteoppsett på keyboardet fordet. Kompisen må nok bare velge Norsk tasteoppsett (ikke bare språkvalg/lokasjon) i OSet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Drivere for tastaturet skal ikke ha noe å si på språket uansett. Jeg bruker norske logitech drivere, men kan fint sette US english tasteoppsett på keyboardet fordet. Kompisen må nok bare velge Norsk tasteoppsett (ikke bare språkvalg/lokasjon) i OSet. 8636507[/snapback] Er det drivere for G15? Som følger med på CD? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hakke peil. Jeg bruker Logitech Internet Navigator Men jeg kan tenke meg deg ja, iom at det har sånn ca 1000 ekstraknapper og LCD skjerm.. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det følger nok med drivere ja. Pga av LCDen, og alle de programerbare knappene. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ordren får ut på søndag... holder enn knapp på Saitek Eclipse 2... noen som har noe å si? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ordren får ut på søndag... holder enn knapp på Saitek Eclipse 2... noen som har noe å si? 8760456[/snapback] Jeg holder en knapp til på at du kjøper Eclipse 2! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg sier Saitek Eclipse (den første modellen) Da sparer du penger. Eller enten Saitek Eclipse I eller G15. Du får velge selv... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg sier Saitek Eclipse (den første modellen) Da sparer du penger. Eller enten Saitek Eclipse I eller G15. Du får velge selv... 8760623[/snapback] Må si meg enig i det, sto over det samme valget og jeg gikk for eclipe, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg sier Saitek Eclipse (den første modellen) Da sparer du penger. Eller enten Saitek Eclipse I eller G15. Du får velge selv... 8760623[/snapback] Må si meg enig i det, sto over det samme valget og jeg gikk for eclipe, og det er jeg glad for. 8760864[/snapback] hva er forskjellen på Eclipse 1 og 2? Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Lyset skal vere kraftigere, (men fortsatt reguler bart, det går an å slå det helt av også) og tastene skal vere mer "lyddempet" i versjon 2. Kort oppsumert er 2 en oppgradert versjon av eneren sånn som jeg ser det. Trojanhorse Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Har bestilt logitech G15... Gleder meg som enn liten unge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 G15!! G15! Hvaså om tastaturet har engelsk/svensk layout? til meg tok det meg mindre enn en time å venne meg til hvor æ.ø og å var ( har engelskt layout it r 1337 ) og med alle de ekstra tastene som du kan programere selv så har spilling blitt en drøm! Ble også kvitt hodepina jeg fikk av at det gamle tastaturet ikke hadde bakgrunns lys noe som G15 og Saitek har. Men min mening er: Kjøp G15... du vil ALDRI angre. men om du kjøper G15 - ikke bruk iTunes 7.02 eller haøyere, media tastene på tastaturet og programvaren stemmer ikke overens uansett hvor nye drivere du har... Ellers er det ett knall tastatur vel verdt penga Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har bestilt logitech G15... Gleder meg som enn liten unge 8818123[/snapback] Thats my man! bestilte meg ny prossesor,hovedkort RAM og en 22 tommers skjerm idag jeg gleder meg ca like mye som deg Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 G15!! G15! Hvaså om tastaturet har engelsk/svensk layout? til meg tok det meg mindre enn en time å venne meg til hvor æ.ø og å var ( har engelskt layout it r 1337 ) og med alle de ekstra tastene som du kan programere selv så har spilling blitt en drøm! Ble også kvitt hodepina jeg fikk av at det gamle tastaturet ikke hadde bakgrunns lys noe som G15 og Saitek har.Men min mening er: Kjøp G15... du vil ALDRI angre. men om du kjøper G15 - ikke bruk iTunes 7.02 eller haøyere, media tastene på tastaturet og programvaren stemmer ikke overens uansett hvor nye drivere du har... Ellers er det ett knall tastatur vel verdt penga 8818504[/snapback] å venne meg til æøå blri ikke problemn i den svenske layouten. har tastatur med svensk layout fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå