Wattengård Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nå har jeg vært igjenom opptil flere usb hubber og de suger stort alle sammen. Er det noen som har gode erfaringer med usb hubber med 4+ porter? -C- Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=113455 Er jeg svært fornøyd med.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har den der i 7-port utgave. Og den virker liksom bare når den har mest lyst selv... -C- Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jeg har Denne. og har hatt mange uhell med den :!: har mista 2 grandiosa på den. sølt cola inni noen av portene. men den funker som bare juling enda. ingenting som feiler den Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm... U ESS BE! -C- Lenke til kommentar
kRYTEC Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har som deg testet gjennom flere usb hubber som ikke gjør jobben, og har enda ikke funnet noen som virker tilfredsstillende. Men den som til nå ha gjort jobben best er denne fra dlink: http://psdata.no/ps.asp?it=128452&mlevel=171300 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg har Denne. og har hatt mange uhell med den :!: har mista 2 grandiosa på den. sølt cola inni noen av portene. men den funker som bare juling enda. ingenting som feiler den 8621952[/snapback] Det er ikke en USB-hub.. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvilke problemer har man med usbhubber som ikke gjør jobben egentlig? Jeg er litt plaget av at printeren min som står i usbhub ikke reagerer før jeg trekker ut å setter usbpluggen i på nytt. Kan det være usbhubben sin skyld? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvilke problemer har man med usbhubber som ikke gjør jobben egentlig? Jeg er litt plaget av at printeren min som står i usbhub ikke reagerer før jeg trekker ut å setter usbpluggen i på nytt. Kan det være usbhubben sin skyld? 8624057[/snapback] Problemer? Levering av strøm om de ikke har ekstern strøm f.eks. Ja, det kan være problemet. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hello! Vet det er lengesiden det har vært svar på denne posten, men fant ingen nyere med samme tema. Jeg skal kjøpe meg usbhub (uten ekstra strømforsyning) til pcen, hvilken er best? Ettersom jeg har lest litt rundt på forumet har jeg kommet frem til at D-Link er best. Noen andre som har erfaringer med denne? Noen som har prøvd andre usb-huber som er bra? Endret 26. desember 2007 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå