Spetsnaz Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Han har en ganske god advokat, tror det er Elden som forsvarer han. Jeg synes det er greit at blasfemiparagrafen er sovende, denne bør derimot håndheves. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jeg trodde Tore Tvedt hadde gått av som leder av Vigrid? edit: Vi ønsker å ta makten i samfunnet, renske ut jødene og sende innvandrerne ut av landet. Jødene er hovedfienden, de har drept vårt folk, de er ondskapsfulle mordere. De er ikke mennesker, de er parasitter som skal renskes ut. De har brukt tre år på å finne ut om uttalelsen er rasistisk eller ikke. Også faller valget på at den ikke er det? Endret 17. mai 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Rasistisk er et dumt begrep, da vi kun er en rase mennesker. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) En diskriminerende uttalelse er det da i hvert fall. Og, vel. Jeg tror ikke rasister ser på menneskene som en rase, men en art. Og derav delt inn i raser etter "farge". Endret 17. mai 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ikke rasistisk? Aktuelle saker: Jødevitser Negressevitser Negervitser På den siden står det mer tull en jeg hadde trodd 8629089[/snapback] Er det noen her som kan forklare hvorfor det står at Vi takker diskusjon.no for de 5 ovenstående jødevitsene på vigrids nettsted? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Japp. De snappet opp vitsene fra en tråd i humor vi stengte. Etterpåklokskapen viser jo at man kanskje burde slettet tråden, og den er slettet nå. Mao burde de takket en anonym forumbruker, ikke forumet - men når man har en nettside som lever av å vri sannheten, så forventer man jo ikke annet. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Edit: Fikk svar før jeg postet Endret 17. mai 2007 av Mr. Bakke Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Godt at ytringsfriheten vant ennå en seier i dag , Tore Tvedt har jeg dog ikke særlig til overs for som person, men alle burde ha samme rett til å ytre seg. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Japp. De snappet opp vitsene fra en tråd i humor vi stengte. Etterpåklokskapen viser jo at man kanskje burde slettet tråden, og den er slettet nå. Mao burde de takket en anonym forumbruker, ikke forumet - men når man har en nettside som lever av å vri sannheten, så forventer man jo ikke annet. 8635631[/snapback] Så jødevitser tillates ikke der inne? Hva med vitser om kristne, muslimer, blondiner, svenskevitser, homofile osv? Er det retningslinjer der for hvilke grupper man kan le av, og hvilke man ikke kan le av? Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei, det er nok dere som har retningslinjer for hvem dere kan like og hvem dere ikke kan like. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ikke rasistisk? Aktuelle saker: Jødevitser Negressevitser Negervitser På den siden står det mer tull en jeg hadde trodd 8629089[/snapback] Du mener seriøst at folk bør straffes for jødevitser? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ikke rasistisk?Du mener seriøst at folk bør straffes for jødevitser? 8681617[/snapback] Hvor står det? :O Endret 23. mai 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis denne ytringsfriheten skal gjelde i Norge, så skal den gjelde for alle meninger. Ikke bare de som ytrer "riktige" ting. Ellers er det fullstendig dobbeltmoralistisk vas. "Asså, jeg støtter ytringsfriheten asså, men bare når det gode ting som blir sagt asså!" Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg ser helst uansett at de sensurerer slikt på TV og ellers i media. Endret 23. mai 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Og neste steg er å sensurere aviser og TV-kanaler, kaste folk i fengsel og torturere dem for sin politiske mening? Akkurat som i Iran, Kina og Nord-Korea. Flytt dit hvis du vil ha det slik. 90% av trådene i P&R ville blitt aktivt sensurert av regjeringen på Hw.no hvis vi hadde det slik. "Han der mener noe annet enn massene, da arresterer vi svinet så han ikke kan påvirke massene med det han sier. For ytre influens kan skade samveldet, siden folk kan bli påvirket til å tenke andre ting enn det som er 'rett' å tenke. Ta fram brennhjernet, han skal tvinges til å mene det samme som oss. Like it or not." Endret 23. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei, men sensuerere stygge ord og annet. USA er et eksempel på et land som sensuerer mye i media. Jeg har ikke nevnt noenting om sensurering av annet enn media, så å blande inn internett som en del er bare lame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det illustrerer bare poenget mitt. Skal man først sensurere media må man sensurere alle media. Det gjør de i Kina. Enkelte artister er fremdeles bannlyst å spille offentlig fordi de har politiske tekster. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei, man sensuerer ting som hele eller store deler av befolkningen har muligheten til å se og høre (TV, radio osv.). Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Politiske tekster har ingenting med sensueringen å gjøre. Lenke til kommentar
dreamweaver Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Helt OK at han ble frikjent, jfr tidligere uttalselser i tråden om ytringsfrihet. Det er jo lov å mene det man mener. Men Vigrid har jeg lite til overs til. En latterlig organisasjon med kun 300 medlemmer, hvor de fleste faktisk er anonyme. I wonder why ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) -dobbel post tull- Endret 23. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå