oystein93 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hvor finner jeg "midi filer". skal lastes ned som midi filer, for å kopiere over til minidisc-spiller. kanskje et idiotisk spørsmål, men jeg kjenner ikke termonologien til dette språket. can anyone help me please?! :o Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Av ren nysgjerrighet... Hvorfor koipere midi-filer til minidisc? Regner med du er klar over hvor dårlig kvalitet det er på midi-filer? Søk etter midi-filer på google så finner du nok et lass. Deretter r d vel bare å trykke på play og kopiere via line-inn på minidiscen? Lenke til kommentar
oystein93 Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Eg skal lage bakgrunnsmusikk. Eg spiller gitar og synger, men det hadde vært artigt med ekstra instrumenter. Eg vil lage bass, trommer og evt. andre instrumenter som hører til en sang. Då har eg dannet et "band." :wink: Håper du forstår hva eg mener. Musikken eg lager til gitarspillingen min, skal eg få ned på minidisk og spille den derfra. Håper på et oppklarende svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå