acon Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Artikkelen i VG Hva mener dere? Jeg mener, som praktiserende kristen, at dette høres ut som eg godt forslag. Det begynner å bli mange muslimer i Norge. De har jo også krav på deres eget program i radio. Kanskje det til og med kan hjelpe med integreringen, at muslimer kan samles om NRK en gang i uka med gudstjeneste og eget etterfulgt program på Norsk med saker, intervjuer og informasjon. Et program jeg også ville synes var interessant. Hva mener dere? diskuter Endret 15. mai 2007 av acon Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fjern heller gudstjenestene. Men så lenge de kristne skal få preke sin galskap så bør vel muslimene også få lov. Hva med en ny radiokanal? NRK Religion, hvor det bare sendes gudstjenester og programmer om religion. Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Fjern heller gudstjenestene. Men så lenge de kristne skal få preke sin galskap så bør vel muslimene også få lov. Hva med en ny radiokanal? NRK Religion, hvor det bare sendes gudstjenester og programmer om religion. 8617520[/snapback] Nja, skeptisk. Skal jo klare å fylle en hel dag med programmer da, tror ikke det er marked for det. Derimot tror jeg at et program en gang i uka, eller et kvarter til dagen kunne vært en god ide. Blir sikkert godt mottat bland "Imamene" (tror jeg skrev det riktig). Da har jo de en sjans til å nå Norge og de norske muslimene i hele Norge. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fjern heller begge deler. De kristne som preker på søndager gir bare et dårlig inntrykk av kristendommen og er noen pengegriske horer. ( Jeg vet ikke hvordan det er i vanlige kirker, men jeg tviler på at det er vanlig å holde lommebøkene over hodet mens man ber). Strengt tatt så bør de religiøse få skaffe seg en egen tv-stasjon, eller så kan de begynne å sende ateisttv også. Og Agnostikertv osv. Det har foresten gått muslimtv på nrk i perioder før, merkelig nok på en søndag og ikke en fredag :S Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De kristne har en del kanaler hvor de sender de mest sinnsyke programmer. Den slags må vi bevare, jeg er ensten villig til å spytte i en slant for at de skal få overleve! For makan til humor sendes ikke på NRK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå