Gå til innhold

Noen som kjører til Sverige i Juni/Juli?


Anbefalte innlegg

Hei. jeg og en god venn av meg skal til sverige å se Snook på konsert. Det er liksom min bursdagsgave at han betaler konserten, men reisa, ja den må jeg ut med selv :thumbdown: hehe, det som er problemet er at jeg har liiite penger nå foran sommeren og tror ikke akkurat de blir å rulle inn i nærmeste framtid.

Så jeg lurer på om det er noen som har planer om å kjøre til sverige fra Sør/østlandet i sommer? Som vi kan sitte på mot penger? Du ser selv hva du vil ha..men innen rimelighetens grenser:P :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal bli morro å se om du får noen svar her. Selv lukter jeg "FRAUD" på lang avstand. (ikke vondt ment, men er litt forsiktig av meg da ;))

8617340[/snapback]

hehe..ja, ikke noe galt i å være forsiktig:P men liksom, vi er 2 17 åringer...en jente og en gutt...tror dere er ganske safe:P

Lenke til kommentar

Svar til alle sammen:

Vi skal til sørsverige....vi vet ikke helt hvor enda, men alternativene er disse:

29/6 Enköping, Hamnfesten

30/6 Borlänge,Peace & Love

11/7 Visby, Gutekällaren

14/7 Kristianstad, Tivolirocken

20/7 Lund.

Det er konsertdatoene og hvor de er:P Så hvis noen har hjerte av gull og har .yst til å hjelpe oss to blir vi sinnssykt glade! :D

Lenke til kommentar

Hot tips til deg. NSB. Der får du reiser til Sverige ifra 199 kroner per stykk. Har selv reist ifra Bergen til Gøteborg for 199 kroner flere ganger :) Dette er da minipris biletter. Beste er å ringe de eller å snakke med en på din nærmeste togstasjon.

Lenke til kommentar
Hot tips til deg. NSB. Der får du reiser til Sverige ifra 199 kroner per stykk. Har selv reist ifra Bergen til Gøteborg for 199 kroner flere ganger :) Dette er da minipris biletter. Beste er å ringe de eller å snakke med en på din nærmeste togstasjon.

8621955[/snapback]

haha...ja, vi har vurdert saken...men liksom...vi bør komme oss en del lenger sør enn gøteborg...pluss at, vi har TYNNE lommebøker atm :ermm:

Hvis ingen orker, så må vi jo seff det..men then again, kanskje vi haiker...

Lenke til kommentar
haha...ja, vi har vurdert saken...men liksom...vi bør komme oss en del lenger sør enn gøteborg...pluss at, vi har TYNNE lommebøker atm :ermm:

Hvis ingen orker, så må vi jo seff det..men then again, kanskje vi haiker...

 

Jeg kan garantere dere at ingen vil kjøre dere langt ned i Sverige for under 400kr. :)

8622611[/snapback]

Hvem har sagt vi betaler under 400 kr?

Lenke til kommentar
haha...ja, vi har vurdert saken...men liksom...vi bør komme oss en del lenger sør enn gøteborg...pluss at, vi har TYNNE lommebøker atm :ermm:

Hvis ingen orker, så må vi jo seff det..men then again, kanskje vi haiker...

 

Jeg kan garantere dere at ingen vil kjøre dere langt ned i Sverige for under 400kr. :)

8622611[/snapback]

Hvem har sagt vi betaler under 400 kr?

8624137[/snapback]

Du gav jo inntrykk av at tog var for dyrt, og det koster jo bare 398 kr.

Lenke til kommentar
Du gav jo inntrykk av at tog var for dyrt, og det koster jo bare 398 kr.

8624178[/snapback]

Koster det virkelig bare 199,- én vei til sør-Sverige? Jeg finner bare informasjon om tog ned til Gøteborg, der man må bytte tog. Ville satt pris på litt mer detaljert informasjon om hvor informasjon om lengre reiser kan finnes.

Lenke til kommentar
Du gav jo inntrykk av at tog var for dyrt, og det koster jo bare 398 kr.

8624178[/snapback]

Koster det virkelig bare 199,- én vei til sør-Sverige? Jeg finner bare informasjon om tog ned til Gøteborg, der man må bytte tog. Ville satt pris på litt mer detaljert informasjon om hvor informasjon om lengre reiser kan finnes.

8624194[/snapback]

NSB kjører vel minipris kun til Gøteborg, men er man ute i god tid og med svensk valuta i tillegg, kan jeg aldri tenke meg det blir noe særlig dyrt om man skal litt lenger. NSB kjører vel ikke ruter kun innenfor Sverige? Da må det isåfall skjer via et svensk jernbaneselskap.

Lenke til kommentar
haha...ja, vi har vurdert saken...men liksom...vi bør komme oss en del lenger sør enn gøteborg...pluss at, vi har TYNNE lommebøker atm :ermm:

Hvis ingen orker, så må vi jo seff det..men then again, kanskje vi haiker...

 

Jeg kan garantere dere at ingen vil kjøre dere langt ned i Sverige for under 400kr. :)

8622611[/snapback]

Hvem har sagt vi betaler under 400 kr?

8624137[/snapback]

Du gav jo inntrykk av at tog var for dyrt, og det koster jo bare 398 kr.

8624178[/snapback]

ja..for en person ja..men legg merke til at vi er to personer som skal reise...derfor blir det jo billigere hadde vi betalt sammen for en som kunne kjøre oss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...