donasle Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg har et problem med min Shuttle SN25P som jeg ikke kan se noe logisk løsning på. Diskene mine blir spist opp. Har hatt 4 disker nå på ca. 1 år, både s-ata og ide disker. De fungerer fint i uker\måneder så er det akkurat som om shuttlen min spiser de opp. Jeg begynner å droppe ut i bluescreen for drop av pshycical memory og må starte maskinene på nytt, noen ganger må jeg starte den en gang med å ta ut og inn rambrikkene for å få den til å boote opp i windows. Med den siste disken nå har det fungert fint i ca 1 måned, men nå dropper jeg ut i bluescreen allerede i windows oppstarten. Maskinenen er ikke varm og jeg har aldri klokket den av noe slag. Når "spisingen" av diskene mine starter merker jeg det med at jeg en sjelden gang dropper ut i bluescreen, og at maskinen jobber ekstremt treigt. Er ikke sikker på om det er i diskene probeme ligger eller hva som fororsaker dette. Shuttle SN25P PC-3200 1024MB x 2 (2-3-3-8) 400Mhz 350 w psu amd athlon 64 3500+ Har testet WD, Seagate IDE og S-ATA disker. har du noen mulige logiske forklaringer på mitt problem så fyr løs! alt hjelper:) takk for alle tips! Endret 15. mai 2007 av donasle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå