specnaz91 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, kom opp i norsk, er skuffet, ville komme opp i matte . Men man kan ikke få alt i verdenen heller. Vi får ikke informasjonsheftet før imorgen, og fra imorgen har jeg 6 dager på å forberede meg. Men hva kan jeg idag for å forberede meg, vil være mest mulig forberedt på eksamensdagene. Håper noen kan komme med erfaringer, vil ha en god karakter på eksamen. Kom med tips, tusen takk folkens! PS: Går i 10. klasse. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er svært lite du får gjort, du kan lese f.eks litt om stilarter. Novelle, kåseri osv. Du kan også passe på at du ikke har skrivefeil resten av dagen. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm, ja... Ikke mye jeg kan gjøre, læreren ba meg å skrive regelbok. Men hallo, jeg kan grammatikk, det er noe jeg ikke tenker over, men kommer automatisk, har hatt det såpass mye i barneskolen at jeg kan det! Søstra mi (går på Oslo Katedralskole hvis noen lurer) ba meg om å se på mine gamle stiler, og responsen jeg har fått fra læreren, og prøve å unngå disse feilene på selve eksamen. Hun ba meg om å lese og skrive mye, kanskje skrive en liten tekst og levere til læreren. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det kan hjelpe å lese gamle stiler og slikt, og huske feil du har der. Jeg ville og lest om stilarter/sjangere. Mange som tabber seg ut her. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det smarteste er vel å ha litt peiling på hva du ønsker å skrive om begge dagene. Men låser du deg for mye til akkurat en historie, kan du komme til å slite litt på eksamen, fordi du glemmer, eller ting ikke blir helt slik du hadde ønsket. Det har i alle fall jeg opplevd. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 6 dagers forberedelsestid? Er ikke det litt lenge? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er det nye som har kommet, før var det 48 timer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 6 dagers forberedelsestid? Er ikke det litt lenge? 8617839[/snapback] Det er det fordi vi har fri frem til mandag, og hvis ikke hadde vi ikke fått heftet før da, eksamen er på tirsdag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå