Gå til innhold

Hengerfeste til Tatung 32"

Anbefalte innlegg

Hei!

De som er eiere av Tatung 32", har sikkert fått hengt opp TV'en på veggen. Noen gode forslag til ulike hengerfester som passer denne TV'en? Hvor høyt fra gulvet bør den henges, osv?

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Tatungen skal passe til generiske veggfester som fåes kjøpt flere steder (har ikke noen link i farta)

Hengerfeste skapte noen rare assosiasjoner hos meg. Så for meg Tatungen din med campingvogn slepende etter :D

Lenke til kommentar
Veggfestene er utrolig dyrt, det jeg linker er det billigste de har som passer til den skjermen.

8637771[/snapback]

Ok, for jeg mener jeg har sett billigere alternativer tidligere. Kanskje jeg tar feil?

Uansett, så kan du jo ta en titt på tilakemeldingen på nettopp den hengeren du ga meg link til. ikke så altfor positiv den, akkurat!! :hmm:

Lenke til kommentar
Vil dette fungere?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=122733

Ingen som har noen erfaringer med noen fester, som de ønsker å anbefale, da??  :dontgetit:

8638979[/snapback]

Nei, det ville jeg ikke brukt, siden det står at 21" tv er beregnet maksstørrelse.

Jeg tror nok desverre du må regne med å betale mer enn 200 kroner for veggfeste, det jeg linket til over var det billigste jeg klarte å finne (350,-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...