Jakoozie Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Eurogamer har sagt sitt om spillet, og gir det 3/10! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76772&page=2 8682482[/snapback] Ouch:/ Hadde lyst på dette, men det blir nok bare et filmspill på meg i år og det blir Harry Potter 5. Ser faktisk ganske lovende ut. Trist at dette ble så dårlig da:/ Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Dette må være det værste spillet jeg har prøvd på 360en så langt. Utrolig lite engasjerende og et vanvittig veikt kamp system. Får håpe filmen blir bedre. Endret 24. mai 2007 av Howie-O Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes spillet er ganske kult jeg. Demoen var ikke noe særlig (brettet er kjedelig), men fullversjonen er jeg ganske fornøyd med Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Bra grafikk:) Men sugen kampsystem 3 trykk og han er død:S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det er ikke engang Johnny Depp og Orlando Bloom som har stemmer! Sikker på det? Noe av det de har reklamert hardest for er jo at de har de ekte skuespillerne som har lagt til stemmen sin og de har også scannet ansiktet til Orlando og Johnny. En annen her i tråden mente at lyden var tatt opp fra filmene slik at det hørtes dumt ut, men sier ikke det jeg nettop sa noe helt annet? Kommer til og kjøpe dette for noen lette Achievements og slik at lillesøstera mi og lillebroren min kan få lov til og spille litt de og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå