-iL- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ...i følge nforce.nl, og da er det vel ikke lenge før den er i butikken. håper det kommer en demo, sånn at man kan se om den er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Det ligger på markedsplassen, eg har 85% no. Er litt spent på det er noko dette Første inntrykk: Pen grafikk, litt tafatt kampsystem Endret 15. mai 2007 av rEaliTY Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det virksom det er ein dårlig klon av Prince of Percia. Er ein del bugs bla. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ...i følge nforce.nl, og da er det vel ikke lenge før den er i butikken. håper det kommer en demo, sånn at man kan se om den er verdt å kjøpe. Det har vært ute siden lørdag, ikke i dag. Uansett er vel dette en tråd om en piratkopi? Slike blir vel stengt... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hæ? Pirat kopi? Fordi trådstarter sikter til at det er "ute". Det er ikke ute i butikken før 25. mai. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er vel snakk om en demo, lovlig nedlastet fra Xbox Live. Skal teste den senere i dag. Er ikke stor fan av spill som baseres på filmer...egentlig ikke motsatt vei heller, men kan jo bli moro lell. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 herregud, alt er ikke om pirat, selv om jeg linka til en site som følger siterealeses. Den siten jeg en veldi bra pekepinn på når ting kommer i butikk. Over til Demo'n; andre som har intrykk? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 herregud, alt er ikke om pirat, selv om jeg linka til en site som følger siterealeses. Den siten jeg en veldi bra pekepinn på når ting kommer i butikk. Over til Demo'n; andre som har intrykk? Hahaha, ro litt til så er du snart over Atlanteren. Men etter å ha prøvd demoen, spillet er forøvrig bedre enn jeg hadde forventet. Relativt bra grafikk, litt simpelt gameplay, men underholdende. Kanskje ensformig i lengden, men det vil resten av spillet vise seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Overraskende nok var dette ein fornøyelig opplevelse Likte grafikken veldig godt eg, spesielt uteomårdene med veldig flotte regneffekter etc. Kontrollene var gode også. Aldri vert noe afn av slike film-til-spill adapsjoner,men utifra denne lille smakebiten her kan spillet ha noe å fare med. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har dere spelt Prince of Percia på f.eks Gamecube? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dette spillet kunne virkelig blitt bra, men for meg ødelegger sverd systemet. Alle fiendene kan drepes ved å bare trykke febrilsk på A, det blir for dumt. Resten av spillet var veldig imponderende og sverd duellene fungerte bra, synd ikke resten av sverd kampene var like interresante Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Synes demoen var ganske gøy. Kampsystemet virket noe grunt, men spillet hadde en grei følelse over seg. Var bare et par ting jeg mislikte; følgesvennen gjennom demoen var plagsomt pratsom, og kameraet var til å bli gal av. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fektingen var rett og slett døll. 'Try to make a combo'. -Ja, man kunne lage minst 500 forskjellige ereksjonsgivende comboer. Lyden var også litt kjedelig, hørte med en gang at det var opptak fra filmen, musikken overdøvet stemmene. Grafikken var bra, spesielt regnet. Kontrollene funket bra. Kameravinkelen gjorde så fektingen sugde mer. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ble litt for "kom hit og slå meg" opplegg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bare jeg som synes kampene var dårlige? Grafikken var bra den, men å bevege Jack var litt knotete synes jeg. Og en del bugs var det også. Selve kampsystemet var kjedelig. Blir nok ikke noe kjøp her nei. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Bare jeg som synes kampene var dårlige? Grafikken var bra den, men å bevege Jack var litt knotete synes jeg. Og en del bugs var det også. Selve kampsystemet var kjedelig. Blir nok ikke noe kjøp her nei. 8629183[/snapback] +1 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Spillet var helt greit egentlig. Måtte bare bli vant til det. Det eneste som plager meg noe sinnsykt er dårlige cut-scenes. Det er ikke engang Johnny Depp og Orlando Bloom som har stemmer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Eurogamer har sagt sitt om spillet, og gir det 3/10! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76772&page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå