Gå til innhold

og da var Pirates of Carabien ute

-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...i følge nforce.nl, og da er det vel ikke lenge før den er i butikken.

håper det kommer en demo, sånn at man kan se om den er verdt å kjøpe.

Det har vært ute siden lørdag, ikke i dag. Uansett er vel dette en tråd om en piratkopi? Slike blir vel stengt...

Lenke til kommentar
herregud, alt er ikke om pirat, selv om jeg linka til en site som følger siterealeses. Den siten jeg en veldi bra pekepinn på når ting kommer i butikk.

Over til Demo'n; andre som har intrykk?

Hahaha, ro litt til så er du snart over Atlanteren.

Men etter å ha prøvd demoen, spillet er forøvrig bedre enn jeg hadde forventet. Relativt bra grafikk, litt simpelt gameplay, men underholdende. Kanskje ensformig i lengden, men det vil resten av spillet vise seg.

Lenke til kommentar

Overraskende nok var dette ein fornøyelig opplevelse Likte grafikken veldig godt eg, spesielt uteomårdene med veldig flotte regneffekter etc. Kontrollene var gode også. Aldri vert noe afn av slike film-til-spill adapsjoner,men utifra denne lille smakebiten her kan spillet ha noe å fare med.

Lenke til kommentar

Dette spillet kunne virkelig blitt bra, men for meg ødelegger sverd systemet. Alle fiendene kan drepes ved å bare trykke febrilsk på A, det blir for dumt. Resten av spillet var veldig imponderende og sverd duellene fungerte bra, synd ikke resten av sverd kampene var like interresante

Lenke til kommentar

Fektingen var rett og slett døll.

'Try to make a combo'. -Ja, man kunne lage minst 500 forskjellige ereksjonsgivende comboer. :roll:

Lyden var også litt kjedelig, hørte med en gang at det var opptak fra filmen, musikken overdøvet stemmene.

Grafikken var bra, spesielt regnet. Kontrollene funket bra.

Kameravinkelen gjorde så fektingen sugde mer.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes kampene var dårlige? Grafikken var bra den, men å bevege Jack var litt knotete synes jeg. Og en del bugs var det også. Selve kampsystemet var kjedelig. Blir nok ikke noe kjøp her nei.

8629183[/snapback]

+1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...