Gå til innhold

God of War 2 fra Canada

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat fått GoW2 fra videogamesplus.ca og gledet meg til å spille spillet på min PS3. Etter å ha satt i cden sier PS3 at det region restriksjoner. Hva bør jeg gjøre? Tror dere videogamesplus bytter den ettersom jeg har åpnet forseilingen? Er det noe annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager å måtte si dette men du er nok litt uheldig her. For PS3 er bare sonefri på PS3 spill. PS2, PS1 og DVD har fortsatt soneindeling. Er du heldig så kan du kanskje selge spillet til noen med Amerikansk PS3.

Angående videogamesplus sine interne rutiner er jeg ikke kjent med. Så du kan kanskje spør dem. Men ville ikke ventet et alt for posetivt svar :(

Lenke til kommentar
Beklager å måtte si dette men du er nok litt uheldig her. For PS3 er bare sonefri på PS3 spill. PS2, PS1 og DVD har fortsatt soneindeling. Er du heldig så kan du kanskje selge spillet til noen med Amerikansk PS3.

Angående videogamesplus sine interne rutiner er jeg ikke kjent med. Så du kan kanskje spør dem. Men ville ikke ventet et alt for posetivt svar :(

8616960[/snapback]

Takk for svar! Har akkurat sendt en mail til videogamesplus, men vi for se hva de svarer. En annen ting jeg kan gjøre er å muligens dra til en spill butikk og selge spillet der? Hvor mye kan jeg få for spillet?

Lenke til kommentar
Takk for svar! Har akkurat sendt en mail til videogamesplus, men vi for se hva de svarer. En annen ting jeg kan gjøre er å muligens dra til en spill butikk og selge spillet der? Hvor mye kan jeg få for spillet?

8617004[/snapback]

Du vil tjene mer på å selge det privat. Spillbutikker driver butikk og kjøper brukte spill til en veldig billig penge for så å selge de til nesten full pris. Siden du har en amerikansk versjon kan også det skape problemer, som som gjør at du får enda mindre. Det er synd å høre at dette skjer noen her på forumet.

Lenke til kommentar

8616960[/snapback]

Eller du kan selge det til noen som har en chipet PS2 :thumbup:

Lenke til kommentar
En annen ting jeg kan gjøre er å muligens dra til en spill butikk og selge spillet der? Hvor mye kan jeg få for spillet?

8617004[/snapback]

Hvis du skal reise til en butikk som selger spillet i sone 1, så tipper jeg at du ikke vil få nok for spillet, til å tjene inn flyreisen desverre. :-/

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp. Jeg for se hva slags respons jeg får fra videgamesplus, før jeg prøver å selge det. Hvor mye tror dere en butikk her i norge ville betalt for det? Prisen fra videogamesplus var på ca. 350 kr, så håper å komme over 250 ca.

Lenke til kommentar
Takk for all hjelp. Jeg for se hva slags respons jeg får fra videgamesplus, før jeg prøver å selge det. Hvor mye tror dere en butikk her i norge ville betalt for det? Prisen fra videogamesplus var på ca. 350 kr, så håper å komme over 250 ca.

8617217[/snapback]

Om du selger det til en som har en chipet PS2 :thumbup:

Bør du kunne få 250 - 300,- for det.

Det er jo helt nytt og spillet koster vell ca 500,- i butikken.

Koster 25,- og legge det ut på Finn.

Men det er vell mange her inne som også har en chipet PS2 :thumbup:

Det er et veldig bra spill, men jeg har det. :)

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg fikk mail tilbake av videogamesplus nå:

Hello *****,

Unfortuantly PS2 games are region coded unlike PS3 games.

You can send it back and we can refund the cost of the game minus our 15% restocking fee.

Please send the game back to :

Videogamesplus

934 Wilson Ave

Toronto, Ontario

M3K1E7

Canada

Please include order number and situation.

Please send the game back with a low value and as a gift.

Thanks,

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

For all the latest news on whats happening at Videogamesplus.ca

please checkout our blog at :http://vgplus.blogspot.com/

Bra de er såpass gode på servicen. Kommer til å kjøpe alle PS3 spillene mine herfra i tiden framover! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...