Tramell Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei. Sitter her og lurer på hvor dreamScene er i vista ultimate. har lastet ned noen dreamscenes, men når jeg skal starte disse, får jeg beskjed om at jeg må laste ned Windows DreamScene.......... Finner det ingensteds? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dreamscene er bare tilgjengelig for Ultimate engelsk versjon, så viss du har norsk vista, må du laste ned engelskspråk pakke til Vista. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Dreamscene er bare tilgjengelig for Ultimate engelsk versjon, så viss du har norsk vista, må du laste ned engelskspråk pakke til Vista. 8619015[/snapback] Takk for svar Betyr det at jeg må sitte med en Vista der alt står på engelsk? Eller kan jeg installere eng språkpakke, laste ned dreamscene (LINK??) og skru tilbake alt til norsk? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Dreamscene er bare tilgjengelig for Ultimate engelsk versjon, så viss du har norsk vista, må du laste ned engelskspråk pakke til Vista. 8619015[/snapback] Takk for svar Betyr det at jeg må sitte med en Vista der alt står på engelsk? Eller kan jeg installere eng språkpakke, laste ned dreamscene (LINK??) og skru tilbake alt til norsk? 8619520[/snapback] Det kan du ja... jeg satte kun inndataspråk til engelsk da.. Så endrer du bare tilbake når Dreamscene er installert. Dreamscene laster du ned via Windows update Endret 15. mai 2007 av sony123 Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Takk for svar Har nå prøvd å lete/søke på win download, men finner det ikke Kan noen legge inn en link til meg? har visst fått dårlig syn på eldre dager jeg Endret 15. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dreamscene er bare tilgjengelig for Ultimate engelsk versjon, så viss du har norsk vista, må du laste ned engelskspråk pakke til Vista. 8619015[/snapback] Takk for svar Har nå prøvd å lete/søke på win download, men finner det ikke Kan noen legge inn en link til meg? har visst fått dårlig syn på eldre dager jeg 8623457[/snapback] Du må laste det ned via Vistas windows update.. du finner link i feks startmenyen Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Har gjort det, men får det ikke opp. Må jeg kanskje sette inndataspråket til eng først, og så søke? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har gjort det, men får det ikke opp.Må jeg kanskje sette inndataspråket til eng først, og så søke? 8623465[/snapback] Jepp... du har lastet ned og installert engelsk språkpakke? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Gidder du vente litt? Innstalerer nå............ Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 tar litt tid dette, sitter på konas maskin Du får heller se innom litt senere (hvis du gidder) Takk for hjelp Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Nix, det funka ikke. Har innstallert engelsk språkpakke, men Vista finner den ikke. Har søkt på all plasser som har med win å gjøre. Gir vell opp detta nå Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Ahh....... ENDELIG løste det seg. For et JÆ... styr, for noe som burde være enkelt. Jaja, nå er det ihvertfall i orden Bare en ting å si: LEKKERT Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hva gjorde du ? Har samme problem ... Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hva gjorde du ? Har samme problem ... 8633292[/snapback] Har svart på PM Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm.. Jeg hadde DreamScene i lista en tid tilbake men installerte bare norsk språk pakke. Nå er det bare språk pakkene som er igjen i lista (14 stykker). Alle de andre Ultimate Extras er borte! Noen ide om hvorfor?? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm.. Jeg hadde DreamScene i lista en tid tilbake men installerte bare norsk språk pakke. Nå er det bare språk pakkene som er igjen i lista (14 stykker). Alle de andre Ultimate Extras er borte! Noen ide om hvorfor?? 8648131[/snapback] Ble de bare borte?? Merkelig Har du prøvd å laste de ned på nytt? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Eg har høyrt dette med at ein må ha engelskspråkleg Vista Ultimate for å få laste ned DreamScene, men personleg så lasta eg dette greitt ned frå Windows Update med min heilnorske versjon av Vista utan å gjere noko som helst ekstra. Det er rart at det skal vere så forskjellig frå brukar til brukar... Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har Vista Ultimate Engelsk OEM. Hjelper ikke å sjekke updates igjen. Har også prøvd å nullstille update databasen C:\Windows\SoftwareDistribution. Hjelper ikke det heller. I C:\Windows\WindowsUpdate.log er det en god del feilmeldinger med kode FATAL: UH: 0x800b0100. Vet ikke helt hva det betyr. Får vel bare prøve å google litt mere... Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei. Sitter her og lurer på hvor dreamScene er i vista ultimate. har lastet ned noen dreamscenes, men når jeg skal starte disse, får jeg beskjed om at jeg må laste ned Windows DreamScene.......... Finner det ingensteds? Kan noen hjelpe? 8616850[/snapback] svar heij jeg har NORSK ultimate versjon av windows vista og har dreamscene husker ikke for øyeblikke hva sia heter men du kan laste ned en engelsk versjon som fungere i norsk vista gratis er bare og ta dæ en god tur på google og se om du finner siden skal vell være dreamscene du kan laste ned og bruke som bakgrund der og så lenge du ikke lager dine egne selv Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hei. Sitter her og lurer på hvor dreamScene er i vista ultimate. har lastet ned noen dreamscenes, men når jeg skal starte disse, får jeg beskjed om at jeg må laste ned Windows DreamScene.......... Finner det ingensteds? Kan noen hjelpe? 8616850[/snapback] svar heij jeg har NORSK ultimate versjon av windows vista og har dreamscene husker ikke for øyeblikke hva sia heter men du kan laste ned en engelsk versjon som fungere i norsk vista gratis er bare og ta dæ en god tur på google og se om du finner siden skal vell være dreamscene du kan laste ned og bruke som bakgrund der og så lenge du ikke lager dine egne selv 8659237[/snapback] http://www.download.com/3120-20_4-0.html?t...mscene&tag=srch eller http://dream.wincustomize.com/index.aspx?c=1 Endret 20. mai 2007 av andriesa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå