Duffofan Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hei æ treng hjelp med å drepe forest spider lvl 16 (quest) jeg er i langt inne i dark forest å det er en elite Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) /1 LFG: questname På serveren din. Endret 15. mai 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bruk bot å få deg et liv, som du selv svarte i en annen tråd. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 1. Bruk general chat. 2. Hvis du absolutt trenger hjelp og må spørre her, da har jeg noen spørsmål: 1. Er du Horde eller Alliance!? 2. Hva heter du? 3. Hvilken SERVER er du på? 4. Hvilket quest er det. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Start å lvle litt så hadde du kanskje greid å slå han, desuten er du ikke avhengi av å slå en spider for å gå opp lvl ungå han elelr skaff gruppe. Endret 15. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Høres ut som den edderkoppen i Stonetalon Mountains. Bezzeleth elns. Questet heter Arachnophobia eller noe.... Tipper jeg hvertfall... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Høres ut som den edderkoppen i Stonetalon Mountains. Bezzeleth elns. Questet heter Arachnophobia eller noe.... Tipper jeg hvertfall... 8623098[/snapback] Besseleth er 20 eller 21. Edit: 21 elite. Endret 16. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 ...og at questen er lvl 16 betyr ikke at du skal kunne klare den om du er samme level, spesielt om elites er involverte. Elites slår man sammen i en gruppe eller hvis du er litt høyere level og en meget god spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Fy faen... Det er mer enn nok av tiggere ingame, men så er de jammen meg her også! Du får vel bare gjøre som du sier selv i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8616676 Endret 16. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 I'm posting in a legendary thread. Fra spøk til revolver; jeg tviler på at du bare får penger sånn helt uten videre. Du får spare selv Massevis av penger å hente vha quests Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 HAHA, denne posten er sjef. Håper ikke han er seriøs bare... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Vi vet ikke engang hvilken server du spiller på... Og få deg venner på serveren din. siden du har en bror der kan du låne penger av han. Ikke kjøp ting på ah. og Binds on equip gear generellt er lite nødvendig. Får du noe billig, ta det. men ikke kjøp nye gloves for 2g fordi de har -1- mere stamina feks. bruk /1 for å spørre om hjelp til quest/instancer. Ser du en high lvl character kan du spørre han om hjelp. da er det ofte en fordel å si "please" og ikke "PLZZZZ". Du får sakte men sikkert et rykte på serveren. spessielt om du utmerker deg, negativt eller positivt. ang bjørnen din i en annen thread: Ble den drept av en high lvl horde/alliance så kan du bruke Revive pet. den finner du i spellbooken din "P" så under "beastmastery", under survival/beastmastery/marksmanship finner du skills etterhvert som du lærer dem hos hunter trainer. Du får nye skills hver 2. lvl. Viktigst å bruke penger på skills, så på gear. Prøv deg frem, og spørr om hjelp, det er bra, men vær høffelig. Endret 17. mai 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så fort du bruker "plz" ingame, vil folk hate deg og se ned på deg. I værtfall jeg. 8625999[/snapback] "If you say plz instead of please, I'm inclined to say no instead of yes beacuse it's shorter" Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bare ta freeze account og gjør noe annet:) Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så fort du bruker "plz" ingame, vil folk hate deg og se ned på deg. I værtfall jeg. 8625999[/snapback] "If you say plz instead of please, I'm inclined to say no instead of yes beacuse it's shorter" 8626034[/snapback] Måtte le litt der :!: Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Gå opp noen lvler da. Er du god klarer du å ta en elite i egen lvl. Bare sørg for health potions og sånt småtteri. Husker jeg tok lvl 11 elite yetien i dun morogh på lvl 9 med warlock. vet ikke om dette er noe bra men poenget er at det kan gjøres. EDIT: som nevnt over er nok venner det beste ja. Endret 19. mai 2007 av stekri88 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gå opp noen lvler da. Er du god klarer du å ta en elite i egen lvl. Bare sørg for health potions og sånt småtteri. Husker jeg tok lvl 11 elite yetien i dun morogh på lvl 9 med warlock. vet ikke om dette er noe bra men poenget er at det kan gjøres. EDIT: som nevnt over er nok venner det beste ja. 8649633[/snapback] Jeg tok en lvl 48 elite med en lvl 45 warlock.. Noen elite mobs er vanskelige, andre er lette. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Gå opp noen lvler da. Er du god klarer du å ta en elite i egen lvl. Bare sørg for health potions og sånt småtteri. Husker jeg tok lvl 11 elite yetien i dun morogh på lvl 9 med warlock. vet ikke om dette er noe bra men poenget er at det kan gjøres. EDIT: som nevnt over er nok venner det beste ja. 8649633[/snapback] Jeg tok en lvl 48 elite med en lvl 45 warlock.. Noen elite mobs er vanskelige, andre er lette. 8652124[/snapback] Noen er ferable/kiteable, andre ikke* heter det vel Undead mobs </3 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen er ferable/kiteable, andre ikke* heter det vel Det er det det heter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå