Gå til innhold

Hjelp med å defeate forest spider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi vet ikke engang hvilken server du spiller på... Og få deg venner på serveren din. siden du har en bror der kan du låne penger av han. :)

Ikke kjøp ting på ah. og Binds on equip gear generellt er lite nødvendig. Får du noe billig, ta det. men ikke kjøp nye gloves for 2g fordi de har -1- mere stamina feks. bruk /1 for å spørre om hjelp til quest/instancer. Ser du en high lvl character kan du spørre han om hjelp. da er det ofte en fordel å si "please" og ikke "PLZZZZ". Du får sakte men sikkert et rykte på serveren. spessielt om du utmerker deg, negativt eller positivt.

ang bjørnen din i en annen thread: Ble den drept av en high lvl horde/alliance så kan du bruke Revive pet. den finner du i spellbooken din "P" så under "beastmastery", under survival/beastmastery/marksmanship finner du skills etterhvert som du lærer dem hos hunter trainer. Du får nye skills hver 2. lvl. Viktigst å bruke penger på skills, så på gear.

Prøv deg frem, og spørr om hjelp, det er bra, men vær høffelig.

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så fort du bruker "plz" ingame, vil folk hate deg og se ned på deg. I værtfall jeg.

8625999[/snapback]

"If you say plz instead of please, I'm inclined to say no instead of yes beacuse it's shorter" ;)

Lenke til kommentar
Så fort du bruker "plz" ingame, vil folk hate deg og se ned på deg. I værtfall jeg.

8625999[/snapback]

"If you say plz instead of please, I'm inclined to say no instead of yes beacuse it's shorter" ;)

8626034[/snapback]

Måtte le litt der :!:

Lenke til kommentar

Gå opp noen lvler da. Er du god klarer du å ta en elite i egen lvl. Bare sørg for health potions og sånt småtteri. Husker jeg tok lvl 11 elite yetien i dun morogh på lvl 9 med warlock. vet ikke om dette er noe bra men poenget er at det kan gjøres.

EDIT: som nevnt over er nok venner det beste ja.

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
Gå opp noen lvler da. Er du god klarer du å ta en elite i egen lvl. Bare sørg for health potions og sånt småtteri. Husker jeg tok lvl 11 elite yetien i dun morogh på lvl 9 med warlock. vet ikke om dette er noe bra men poenget er at det kan gjøres.

8649633[/snapback]

Jeg tok en lvl 48 elite med en lvl 45 warlock..

Noen elite mobs er vanskelige, andre er lette.

Lenke til kommentar

8649633[/snapback]

Jeg tok en lvl 48 elite med en lvl 45 warlock..

Noen elite mobs er vanskelige, andre er lette.

8652124[/snapback]

Noen er ferable/kiteable, andre ikke* heter det vel :p

Undead mobs </3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...