nekstad9 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 utgjør power filter noe..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 utgjør power filter noe..? 8616474[/snapback] fetere lyd. pluss at den kan gi effekt vil du har mye trim Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=758239&hl= Sjekk ut denne tråden Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Powerfilter ødeleger noe i forgasseren, trur det var noen nåler. Hadde powerfilter på mopen min funka jævli bra og god lyd ble det! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Powerfilter gir som regel bare ifra seg grommere lyd. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ja. men tar lappen til moped og måtte ta av trimmet og powerfilteret. Dro på et verksted med forgassern og han sa at powerfilteret hadde bøyd noen nåler i forgaseren, du skulle ikke klare og se i gjenom disse nålene, men på forgaseren min gjorde du det Har fiksa det nå! Powerfilteret sammler grus og dritt også Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Powerfilteret sammler grus og dritt også 8619851[/snapback] Samt lettere fuktighet. Så man kan risikere og få rusk og fukt i forgasseren, noe som ikke er bra... Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jepp ikke bra for forgaseren! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer veldig ann på om man kjøper Kina filter for 20kr eller noe ekte saker og smører det inn i filter olje - som det orginale er. Bra for forgasser, men trengs ikke hvis man ikke har ekstremt heftig trim. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Når jeg skal kjøpe meg filter, blir det vell UNI-Filter. Vanntett, gir masse luft, og er av god kvalitet. Vil også presisere at det er dette de bruker i cross-løp osv, så prislappen kan falle litt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå