Moonshine Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er bare det at din metode er fleksibel < 0. Lettvint vil i dette tilfellet bety lettvint for utvikleren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Det er bare det at din metode er fleksibel < 0. Lettvint vil i dette tilfellet bety lettvint for utvikleren. 8627866[/snapback] Kan du utdype det.... hvorfor skal det være tungvint for brukeren da? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fordi det bryter med hele prinsippet semantikk?! http://en.wikipedia.org/wiki/Semantics Hvis funksjonen mottar CSS, da er saken en helt annen. Jeg har da misforstått stygt. Du svarte dog aldri på dette, så antar det motsatte. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Fordi det bryter med hele prinsippet semantikk?! 8631150[/snapback] Må innrømme at jeg ikke helt ser sammenhengen.... Forestill deg to skjema på to forskjellige sider som ser helt like ut men den ene er laget på min måte ved hjelp av "style"-attributtet i table-taggen. Det andre skjemaet har fått sitt utseende ved bruk av CSS. Hva er da forskjellen for brukeren? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hvis funksjonen mottar CSS, da er saken en helt annen. Jeg har da misforstått stygt. 8631150[/snapback] Endret 17. mai 2007 av Jonas Drange Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Hvis funksjonen mottar CSS, da er saken en helt annen. Jeg har da misforstått stygt. 8631150[/snapback] 8632019[/snapback] Hehe, er ikke helt fortrolig med style-attributtet ennå og har litt vanskelig for å se på dette som CSS men det kommer nok. Litt kjipt at det er html/CSS-kunnskapen som av og til ikke strekker til for til tross at jeg ikke kan alt i hodet utenat trodde jeg at jeg hadde en viss oversikt. Men så klart, fint å lære det når jeg faktisk ikke har gjort det. Ha fortsatt god 17. mai da! Takk til alle som har bidratt med hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå