TomJ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kom over en nyhet på Dagbladet igår der det står at Point Break skal få en oppfølger. Keanu Reeves har takket nei men Patrick Swayze har visst takket ja. Her er hele artikkelen: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/05/14/500663.html Kan dette bli intressant? Eller blir det kanskje en kalkun? Reeves takket som kjent nei til en oppfølger av Speed, og du så hva som skjedde med den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kan dette bli intressant? 8616427[/snapback] Med tanke på hvor kjedelig den første filmen er? Tvilsomt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Uten Reeves og Bigelow så tviler jeg på det blir noe moro... At Reeves takket nei til Speed 2 er ikke grunnen for at den ble dårlig, det har manuset og Jan de Bont skylden for som skulle toppe den første med omtrendt 100% og bommet med omtrendt 300%. Men å kalle Point Break for kjedelig , det skal vel litt til synes jeg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Med tanke på hvor awesome den første filmen er? uTvilsomt. 8616459[/snapback] Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dette kommer sikkert til å bli en av de filmene hvor alle tenker "omg så fet denne filmen kommer til å bli!1!1" men når den kommer ut er den den største kalkunen de siste 10 åra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ELSKER den orginale. Har faktisk gitt den 10/10 på IMDb, men om det stemmer... Jeg vet ikke helt. Den burde kanskje gå ned til 9. Det visuelle av bankranere som kler seg ut som tidligere amerikanske presidenter er virkelig herlig. Kommer aldri over hvor tøft det ser ut. Men uansett så er Gary Busey filmen høydepunkt. Satan i helvete han er tøff som FBI Agent Angelo Pappas. Hoster og harker i latter hver gang han viser det fantastiske tryne sitt og finner på all slags sjuke sprell. "Welcome to Sea World, Kid." Så uten han kommer oppfølgeren til å tape en hel del. Men gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå