Gå til innhold

Jeg synes det svømmer over av "Hva skal jeg velge annon

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli rimelig mange varianter av hva skal jeg velge annonser.

Ofte er det en idé å gjøre grundig research og lese tester først. Gå i fotobutikker, se og prøv forskjellige kamera.

Finn ut hva som passer deg og dine behov.

Ikke bare sleng ut. Hjelp, har 4000,- hvilket kamera ?

Det blir så løst og diffust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye av det, men man ser jo også lett hvilke meldinger som handler om slikt. Hvis man ikke er interessert i slike meldinger bør det være lett å hoppe over disse.

Å kjøpe kamera er en vanskelig avgjørelse, og når ikke vet hva man skal kjøpe er det fint å ha et sted man kan henvende seg. Jeg synes det er flott at så mange velger forumet til Akamera.no i denne forbindelse.

Det er ikke alle som vet om mulighetene i anbefalingene (for tiden litt utdatert uansett) og prisguiden, så for min del håper jeg at vi fortsatt kan være til hjelp for de som ikke er sikre på hva de skal kjøpe.

Jeg har ikke fått vært så aktiv på forumet i desember, men jeg kommer nok sterkt tilbake.

MLW

Lenke til kommentar
Å kjøpe kamera er en vanskelig avgjørelse, og når ikke vet hva man skal kjøpe er det fint å ha et sted man kan henvende seg. Jeg synes det er flott at så mange velger forumet til Akamera.no i denne forbindelse.

Det er ikke alle som vet om mulighetene i anbefalingene (for tiden litt utdatert uansett) og prisguiden, så for min del håper jeg at vi fortsatt kan være til hjelp for de som ikke er sikre på hva de skal kjøpe.

Jepp, leker med tanken på digitalkamera og det er en vanskelig avgjørelse. Synes anbefalinger siden er for utdatert, og prisguiden inneholder ikke alltid den informasjonen man leter etter. På f.eks. nye kameraer er det få eller ingen kommentarer. Dessuten er disse kommentarene lagt inn av oss brukere og man må ta det med en liten klype salt ;)

At forumet brukes er jo i bunn og grunn det viktigste, og at både erfarne og nybegynnere er til stede er bra. Erfarne brukere har kanskje en tendens til å glemme at de i sin begynnelse ikke skjønte alt og de gikk da også ut og søkte informasjon. Hvor man søker informasjon først er vel det samme, noen går til dette forumet, mens andre hører kanskje i fotobutikken først.

Dere kommer nok til å høre flere nybegynner spørsmål fra meg :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...