Neddo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Eg trenger og overføre filer i frå pcen heime til pcen på jobb kan være alt i frå 1mb til 1gb so lurte eg på om her var noken enkle program til og gjerd jobben. Har høyrt om ftp men har ikkje anning korleis du brukker det eller setter det opp Lure litt på denne "LogMeIn Pro" noke som har noke erfaring med denne ? Endret 15. mai 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva med en helt vanlig Flashbasert Memorystick/pen eller hva det kalles? Begynner å bli billige de nå. Så er det jo bare å plugge i USB og gjøre det du må. Bedre muligheter for sikkerhetslagring også Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hva med en helt vanlig Flashbasert Memorystick/pen eller hva det kalles? Begynner å bli billige de nå. Så er det jo bare å plugge i USB og gjøre det du må. Bedre muligheter for sikkerhetslagring også 8616374[/snapback] Har en på 16 gb som eg bruker, men der er enkelte ganger og må ha filer i frå pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå