Gå til innhold

Hva spiser dere i løpet av en dag?


Anbefalte innlegg

Frokost 06.00 - 100g bjørns havregryn blandet i melk, og en 90+ proteinshake på 60g. 2 ss Udos choise.

 

"Frokost 2" 09.00 - 4 grove brødskiver med skinke, kalkunfilét, egg, makrell i tomat, tunfisk etc.

 

Lunsj 12.00 - samme som frokost 2 + 1 brødskive, pluss en 90+ shake på 50g

 

mellom-måltid 16.00 - 100g bjørns blandet i melk, med rosiner. 30g shake.

 

trening 17.30

 

straks etter trening - 80g Cell Max og 50g prots

 

etter dusj - middag, bestående av f.eks 500 g wokmix og 2 kyllingfiléter, laks med grønnsaker og poteter, kjøtt o.l 2 ss udo's her og.

 

1 time før leggetid - 1 boks (300g) mager kesam pluss en neve nøtter.

 

30 min før leggetid tar jeg 2 kapsler ZMA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frokost - en banan og to-tre brødskiver med kalkunpålegg/roastbiff/ost+skinke

Lunsj - frukt fra kantina på universitetet og noen rundstykker med forskjellig pålegg

Middag - varierer veldig (skjønner ikke at enkelte orker å spise det samme hver eneste dag).

Kveldsmat - En-to kyllingfileter eller brødskiver med kalkun pga. tryptofanen

Lenke til kommentar

Det jeg får i meg om dagen, er på bulk;

 

(07:00) Frokost: En del havregryn i proteinshake, en banan og tran.

(10:00) Mellommåltid: 5-6 brødskiver med proteinrikt pålegg, melk, et eple.

(11:30) Lunsj: 30g Shake, salat, kylling/tunfisk, ris, olivenoljedressing.

(15:30) "minimiddag": Lasagne/spagetthi/kjøtt/ris/salat, you name it.

(18:30) Før trening: 30g shake, banan.

(20:30) Etter trening: 60g shake, to bananer.

(21:00) Kvelds: Kjøtt/kylling/tunfisk/ris melk og 5 ss olivenolje.

Lenke til kommentar

Har ingen FASIT, men her følger et eks på en dag:

 

 

Frokost: Havregrøt med melk, eller 2-3 brødskiver med egg/omelett

 

Lunsj: Karbonadedeig/svinekjøttdeig, pasta med sopp/løk

 

Middag: Kylling,svin el fisk med poteter, ris el pasta

 

Kvelds: Kan være alt mulig fra brødskiver til varm mat, men passer på at det er en del proteiner og karbo.

 

Direkte etter trening tar jeg ca 80-100 gr raske karbohydrater i pulverform, 50 gr proteinpulver, og evt kreatin de periodene jeg bruker det.

 

Ellers tar jeg ca 2 protein, el mellommåltidshaker daglig.

 

Tar tilskudd av omega 3(prøver å huske det dager jeg ikke spiser fet fisk), ZMA.

Lenke til kommentar

Frokost: 4 skiver fedon med alt dette på hver skive, baconost,leverpostei, kaviar, 2 ferdig skivet gulost smeltet 4 skiver med kokt skinke, på hver eneste brødskive. + 2 glass melk og 100gram havregryn med 25gram proteinpulver og 150gram mager kesam.

Mellommåltid: 50 gram prottisshake, plus alt annet jeg får tak i. Banan, yoghurt osv osv

Lunsj: alt fra 500gram med biff, til 4 egg med 200gram skinke. Dette blir spist sammen med pommes frites. Som regel med en boks makrell i tomat (pågrunn av oljen) eller 2 spiseskjeer med selolje.

Mellommåltid: 2-3 bananer

Middag: 20Nuggets/2koteletter/1 hel kylling osv med poteter, salat med helsikes mye dressing, og ca 10 spiseskjeer med smør som saus.

Siste måltid: 50gram prottisshake.

Hakke peiling på kcal, men jeg går hvertfall ikke OPP! Noe som er et helvette, da jeg driver å bygger. Jeg er lei mat nå, etter å ha spist som dette i over 2 mnd. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på mat. Men siden jeg bygger så må jeg bare stappe det i meg, like før jeg spyr etter hvert eneste måltid :/ Gleder meg til deffen.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Maa poste her igjen naa jeg :p

 

Har naa stort sett kuttet ut rödt kjött, spiser bare kyllingfilet og fisk, ofte sammen med mye grönnsaker, ris og bröd.

Spiser ofte en del nudler, men pröver aa kutte det ut siden det ikke gir nok metthetsfölelse i mot hva som er i det.

Problemet akkurat naa er at jeg ikke beveger meg noe særlig, har nettop flyttet ut og gjör ikke like mye som för, har derfor begynt aa legge litt paa meg.

 

Pröver aa forestille hvor mye jeg hadde lagt paa meg om jeg hadde spist godteri og drukket brus jeg :ph34r:

 

bebeluv og Christer-R: Det var da syke maaltider dere spiser da. Maa jo spise for tusen kroner eller noe xD

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...