saluttknall Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Og poenget ditt var? En link til en side om Joe Hardey? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi snakker ekte kjærlighet ja... For penger. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 dette er vel et eksempel på min skittne tankegang men jeg synes jeg ser de der i misjonærstillingen gitt... edit: det hadde vært fint om trådstarter hadde litt mer tekst i den første posten sin. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kvinnfolk elsker penger og gjør hva som helst for dem. I USA får jo kvinnene halvparten av formuen om det blir skillsmisse? Har aldri helt fatta det der, hvorfor i helvette skal de grådigehunnkjønntispene ha så mye når endelig den de gifter seg med innser at det bare var for pengenes skyld? Dama til han gamle beatles (?) fyren fikk jo xxx antall millioner... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 skillsmisse?? Trenger da ikke vente så lenge før det er slutt:P Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 skillsmisse?? Trenger da ikke vente så lenge før det er slutt:P 8617334[/snapback] Nei, det er sant.. Han er 84 år, dør i løpet av et par år. "kona" sitter igjen med alt. Familien får ingenting. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 I USA får jo kvinnene halvparten av formuen om det blir skillsmisse? i Norge er det også vanlig at boet deles mellom ektefellene ved skilsmisse med mindre det foreligger særeie. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) I USA får jo kvinnene halvparten av formuen om det blir skillsmisse? i Norge er det også vanlig at boet deles mellom ektefellene ved skilsmisse med mindre det foreligger særeie. 8617352[/snapback] Selv om det er EN part i forholdet som har kjøpt alt? La oss si denne rikingen kjøper både sportsbil til seg selv og hus å møbler, så skal kona alikavel få en del av dette han bruker penger på? Neitakke meg til, da holder jeg meg ugift! Evt får til sånn særeie. Endret 15. mai 2007 av Caddy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Selv om det er EN part i forholdet som har kjøpt alt? jeps. så lenge du ikke har særeie har den andre part krav på halvparten av hva du har kjøpt og bygget opp av eiendom/firmaer gjennom/i ekteskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå