Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil bare ha sex på soverommet


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Idag skulle jeg overraske typen og tok på meg sexy undertøy og satt å venta i sofaen på at han skulle komme inn døra fra jobb. Han ble temmelig sjokkert, men kledde av seg i gangen og sto i bokseren. Det virket som han ventet på meg så jeg bad han komme bort, noe det ikke så ut til han kom til å gjøre på egenhånd. Han begynte å mase om at "tenk hvis han hadde med seg noen hjem" osv. som er helt urelevant når jeg sitter villig i sexy undertøy i sofaen.

Jeg satt oppå han og vi kyssa og styrte, men plutselig vil han inn på soverommet og reiser seg opp og begynner å gå. Det er sånn hver gang. Jeg pynter meg for han, men han vil bare drasse meg inn på soverommet. Hvorfor er det ikke mulig for han å ha sex der-og-da, men han må alltid ha meg inn på soverommet først.

 

Det går ikke ann å ha sex på badet eller stua eller kjøkkenet, han må ha meg på soverommet som er mørkt og kaldt. Jeg har ganske store komplekser for kroppen min og jeg brukte halve dagen på å manne meg opp til å møte han sånn når han kom inn døra. Jeg føler han prøver å "gjemme" meg vekk på soverommet siden han aldri kan gjøre det der vi begynner. Mista uansett helt lysta og avbrøyt hele greiene. Akkurat det samme skjedde forrige gang jeg pynta meg for han. Hadde kjøpt nytt undertøy og pynta meg med sløyfe på låret. Da klagde han over at vi hadde så dårlig tid fordi vi skulle på middag til svigermor og vi hadde ikke sex da heller

Ble så forbanna idag at jeg kasta alt det fine undertøyet jeg hadde for han er jo ikke interessert i at jeg bruker det til det det er kjøpt inn til.

 

Han var ikke sånn før i det heletatt, men nå virker det som uansett hva jeg gjør vil han bare ha sex i senga på soverommet før vi skal sove. Vi har vært sammen i 5 år hvis det har noe å si.

 

Er det bare jeg som overreagerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, eneste løsningen er vel å snakke med han. Har du prøvd det?

 

Hvis han ikke var sånn før, er det noe som har skjedd?

 

har det vært sånn lenge? eller kanskje han går igjennom en slags fase?

 

Hvis dette ikke gir noe mening så beklager jeg, begynner å bli seint.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg har tatt det oppe med han. Det eneste jeg får til svar et at det er mer behagelig å ligge i senga, før han alltid begynner å kose på meg forsiktig. Han har problemer med å få ut ordene han skal si, og har få meninger generellt. Hjelper ikke akkurat på sexlivet at jeg så og si ikke klarer å få orgasme lengre. Like før jeg bare gir opp å ha sex igjen. Er ikke verdt så mye kranglig og missforståelser.

Lenke til kommentar

Dette høres ikke særlig gøy ut.

All ære til deg som virkelig prøver, det skal du ha :)

 

Men for meg virker det som det er ett eller annet typen din ikke sier til deg. Hadde det ikke vært en grunn til at han kun vil være på soverommet hadde dere nok hatt dere alle andre steder, det er jo litt av moroa.

 

Jeg syntes "det er komfortabelt i senga" grunnen hans er alt for dårlig, og garantert ikke sannheten. Ikke gi deg med å ville prate med han om det, men ta det opp saklig, og prøv å vis forståelse selvom det er vanskelig. Få også med at dette er noe du virkelig har lyst til å prøve, slik at han kan vise litt forståelse for deg også.

 

Kommunikasjon er nøkkelordet også her, er jeg redd. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Idag skulle jeg overraske typen og tok på meg sexy undertøy og satt å venta i sofaen på at han skulle komme inn døra fra jobb. Han ble temmelig sjokkert, men kledde av seg i gangen og sto i bokseren. Det virket som han ventet på meg så jeg bad han komme bort, noe det ikke så ut til han kom til å gjøre på egenhånd. Han begynte å mase om at "tenk hvis han hadde med seg noen hjem" osv. som er helt urelevant når jeg sitter villig i sexy undertøy i sofaen.

Jeg satt oppå han og vi kyssa og styrte, men plutselig vil han inn på soverommet og reiser seg opp og begynner å gå. Det er sånn hver gang. Jeg pynter meg for han, men han vil bare drasse meg inn på soverommet.

8615757[/snapback]

Auch. Det må være lite slag i trynet. :hm:

 

Hm.. Kanskje han har skikkelig kroppskomplekser selv, som gjør at han ikke greier å slappe av på andre steder enn på soverommet? Sånt kan jo gå begge veier, selvom det kanskje er mest vanlig at det er oss jenter som tenker mer på sånt.

Lenke til kommentar

De gangene min samboer overrasker meg på denne måten så blir jeg helt i ekstase i alle fall, men folk er jo forskjellig. Uten å gå i detalj så kom dama å åpna døra i undertøyet en gang jeg kom fra jobb. Vi kom ikke så langt som til senga for å gjøre en lang historie kort. Etter en stund så ringte ovnsklokka og lasagnen og lasagnen var klar til å bli spist.

 

At typen din synes at det er mer behagelig i senga enn andre steder kan jeg være enig i, men jeg har ikke noe problem med å utøve mine kunster andre steder en gang i blant. Det blir liksom et avbrudd å stable seg avgårde til senga hvergang man starter ett annet sted.

 

Om du overreagerer? Tja, det kommer vel an på øynene som ser. Hvor viktig er det for deg å ha sex andre steder? Har dere sex med lyset på eller av på soverommet?

Lenke til kommentar

Det kan være ganske upraktisk å ha sex andre steder. Her kan det nevnes av egen erfaring:

 

- Off. toalett - dirty og allid mulig å bli fersket

- Sofa - stoffsofaer blir slitt og flekkete etterhvert

- Spisebord - husk å trekke denne fra veggen så ikke naboen blir frustrert over "dunkelydene".

- Kommodo - lettere møbler flytter seg gjerne under akten. I ganger må man være forsiktig med å ikke rive ned speil og bilder m.m.

 

Så altså er det mer praktisk å ha sex i soverommet :)

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Er enige med dem som sier at det er kommunikasjon som er det viktigste her.

 

Det er jo tross alt kommunikasjon er som er nesten alt når det kommer til sex.

Dersom han/deg syns det er vanskelig å snakke om slike ting, kan kanskje en rødvinsflaske hjelpe på? Ikke noe vondt ment, men det pleier å bli litt lettere å snakke etter en middag og et glass vin. Kanskje det er han som også har komplekser? Du kan jo prøve å gjøre andre ting enn akkurat sex andre steder i huset/leiligheten? Kanskje å innrette stuen til litt kos?

Noen puter og dyner?

 

Eller kanskje si noen litt sexy setninger til han neste gang dere er i et rom i huset. Kanskje mens du lager mat?

Lenke til kommentar
Så altså er det mer praktisk å ha sex i soverommet :)

 

av og til er det greit å gjøre noe nytt og spennede istedenfor det "trygge og gode" som er gjengangeren. litt spontan sex andre steder har aldri skadet et forhold.

8616630[/snapback]

 

Bare for å støtte opp teorien, så er det faktisk bevist at en kjapp en kan redde et forhold. Man for en ny spenning i hverdagen.

 

Men nok OT.

Det er nok lurest å snakke med hverandre og at du forklarer situasjonen. Men ikke få det itl å høres ut som om det er kun hans feil. Det er lett at noe mer kan bli ødelagt enn bare sex'en. Desverre...

Lenke til kommentar
Merkelig type du har!  :ermm:

 

Tror de fleste ville blitt temmelig gira om de hadde kommet hjem og kjæresten/samboeren/whatever satt der i bare undertøy, men folk er som sagt forskjellige.

 

Selv om senga er best er en kjapp en og digg!

8616802[/snapback]

 

Nå må du merke deg at de har vært sammen i 5år. Det er ikke det samme som å være nyforelska....

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Få også med at dette er noe du virkelig har lyst til å prøve, slik at han kan vise litt forståelse for deg også.

8615826[/snapback]

De to forrige stedene vi bodde prøvde vi ut alle rommene i huset flere ganger, og det var ikke noe stress å ha sex i sofaen hvis det var der i begynte. Her har jeg prøvd å få det til på badet noen ganger, men han bare skal inn på soverommet.

 

Wild guess, men kanskje han sliter med å få den opp sånn på en to tre og bare vill komme seg unna for å unngå å drite seg ut/såre deg?

8616471[/snapback]

Det er ikke problemet. Han er ikke redd for å snakke med meg og fysiske ting.

 

Om du overreagerer? Tja, det kommer vel an på øynene som ser. Hvor viktig er det for deg å ha sex andre steder? Har dere sex med lyset på eller av på soverommet?

8616572[/snapback]

Det er ikke så viktig for meg å ha sex andre steder, men det ødelegger stemningen hver gang og jeg mister helt lysta. Har t.o.m. dratt ned buksa på han på fest og begynt på en bj, men der ble jeg også avbrutt av han som ville vente til vi kom hjem.

 

Eller kanskje si noen litt sexy setninger til han neste gang dere er i et rom i huset. Kanskje mens du lager mat?

8616623[/snapback]

Har en sperre i hodet som gjør at det funker ikke :p Har prøvd flere ganger, men får bare latterkrampe. Har prøvd med alkohol, og det funket ike.

 

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Han er så vanskelig å komme frem til. Han blir bare stille hver ang jeg prøver å snakke med han om hva som helst. Sitter å titter på meg. Trodde jeg hadde problemer med komunikasjon!

Lenke til kommentar
Merkelig type du har!  :ermm:

 

Tror de fleste ville blitt temmelig gira om de hadde kommet hjem og kjæresten/samboeren/whatever satt der i bare undertøy, men folk er som sagt forskjellige.

 

Selv om senga er best er en kjapp en og digg!

8616802[/snapback]

Vi kan vel alle sikkert bekrefte at vi bli gira.

Men nå er nok hun her ikke intersert i om hva vi alle synes er gøyalt og spennende og ikke.

 

Som andre sier her over, her må dere prate ordentlig ut.

 

*leste det siste du skrev her, dette lukter "fishy bisniss"

Har der hatt noen uoverenstemmelser i senere tid?

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Han er så vanskelig å komme frem til. Han blir bare stille hver ang jeg prøver å snakke med han om hva som helst. Sitter å titter på meg. Trodde jeg hadde problemer med komunikasjon!

8616955[/snapback]

 

 

Du sier at han er vanskelig å komme frem til. Hvis du prøver å snakke med ham om ting og ikke får svar så behøver ikke det å bety at noe er galt eller at han ikke bryr seg. Det kan hende at han ikke har forstått spørsmålet ditt skikkelig. Prøv å vær så tydelig som du kan, uten å virke anklagende. Hvis han føler seg angrepet så vil han garantert havne på defensiven - da kommer det ikke noe nyttig ut av samtalen. Jeg sier ikke at det er din skyld at han bare sitter og ser på deg, men det må 2 til for å kommunisere:)

 

Hvis du ønsker svar på noe, så bør du stille konkrete spørsmål. Ikke still spørsmålene på en slik måte at han lett kan oppfatte det som et angrep. Forsiktig og rolig, men konkret er mitt forslag.

 

Hvis du drar ned buksa hans midt på gulvet i alles påsyn så kan jeg forstå hans reaksjon. Dro du ham derimot inn på badet og flekket av ham buksene for en bj, så skulle man jo tro at han ble fornøyd? Mulig at det er jeg som er en overdrevet kåtsabb, men jeg ville tatt i mot den behandlingen med takk. Har du tatt opp denne episoden med ham? Spurt om hvorfor du ikke kunne få suge ham på den festen... Folk kan si hva dem vil, men damer som tar initiativ er konge!

 

Jobber typen din mer enn tidligere? Er han generelt stresset? Det er ikke bare jenter som kan få nedsatt sexlyst og bli merkelige hvis de har det tungt. Du sier jo at dere tidligere hadde sex over alt i huset. Ta en prat med fyren. Ikke virk megaforberedt til samtalen heller, siden det kan virke avskrekkende. Han kan føle seg tatt på senga, noe som igjen vil føre til forsvarsposisjon. Ikke fremstill ham som problemet.

Lenke til kommentar

Først vil jeg si du er en grepa dame!

Hadde alle jenter/kvinner vært som deg hadde alle verdens menn vært lykkelige :)

Så fra en jente til en annen, så må jeg si at du er utrolig flink til å ta saken i egne hender :w00t:

 

Auch. Det må være lite slag i trynet. :hm:

 

Hm.. Kanskje han har skikkelig kroppskomplekser selv, som gjør at han ikke greier å slappe av på andre steder enn på soverommet? Sånt kan jo gå begge veier, selvom det kanskje er mest vanlig at det er oss jenter som tenker mer på sånt.

8616174[/snapback]

Det kan jo faktisk tenkes da.. Det skader ikke å ta en prat med han om det.

 

av og til er det greit å gjøre noe nytt og spennede istedenfor det "trygge og gode" som er gjengangeren. litt spontan sex andre steder har aldri skadet et forhold.

8616630[/snapback]

Det skulle man jo tro at de fleste satt pris på..

Det blir fort kjedelig på soverommet, så skjønner trådstarter som vil prøve noe nytt :)

 

Det er ikke så viktig for meg å ha sex andre steder, men det ødelegger stemningen hver gang og jeg mister helt lysta. Har t.o.m. dratt ned buksa på han på fest og begynt på en bj, men der ble jeg også avbrutt av han som ville vente til vi kom hjem.

8616955[/snapback]

Skjønner godt at du vil prøve å ta sexen ut av soverommet, og kan tenke meg at du gjør dette for å gleder han også.

Håper du for en forklaring på hvorfor han oppfører seg på den måten.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...