olehenri Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Da var det handlet inn 4 stk brukte Nissan 300zx bremsekalippere, også handlet stålomspunnende bremseslanger, så da blir det å finne skiver å klosser på onsdag Så begynner vi å snakke snart felger hehehe Styling må nok desverre vente med, samme med coilovers, pga sprekk i budsjettet Blir nok bare dempere og fjærer med det første Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Da har jeg fått henta bremseskivene bak i dag, kalipperene er på hamar nå, så får vel de i morra, og skal kjøpe brukte skiver av Mr.T foran 297 18 skiver mener jeg disse var.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Da har jeg fått hentet 300zx kalipperene Bare bilde av 1 foran og 1 bak, lurer på om de blir gull med svart skrift jeg ... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser bra ut dette da! Skal du skru sjøl, eller? Forresten, Hafslund Security tar seg ei matpause i totia på Statoil ja? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ser bra ut dette da! Skal du skru sjøl, eller? Forresten, Hafslund Security tar seg ei matpause i totia på Statoil ja? 8933481[/snapback] skal ta dette sammen med hjulagrene osv, det har jeg ikke peiling på eller utstyr til, så en kompis skal gjøre det for meg Er innom bensinstasjoner rett som det skvett jeg må jo ha mat/drikke når man jobber 12 timers vakter Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 skal ta dette sammen med hjulagrene osv, det har jeg ikke peiling på eller utstyr til, så en kompis skal gjøre det for meg Forståelig! Greit a ha kamerater som skrur. Er innom bensinstasjoner rett som det skvett jeg må jo ha mat/drikke når man jobber 12 timers vakter Såklart. Blir du ikke lei? Åssen er egentlig vekterjobben? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 blir aldri lei, digger jobben min spes når folk kun trur jeg kjører rundt å daffer å bare drar i dører hehe Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Syns du tjener greit, kan jeg spørre hva du tjener egentlig? innen utdanninga mi kan jeg bli vekter, kunne tenkt meg kanskje det... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 ligger vel på 128kr timen, pluss natt tillegg osv osv.. lå vel på 380 000 i fjor, men da var jeg nesten hele året som deltid og jobba jævlig mye, fast nå, å har ca 17500 i mnd etter skatt Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Pen bil håper ikkje den her joiner clubben av overstyla råne biler uten sjarm er nok av dei for å sei det mildt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 nei noe overstyla rånebiler er jeg ferdig med Kommer styling på denne, men det blir stilrent imo, j-blood, bn, eller uras kitt Lurer på en ting jeg, etter jeg har fått på felgene osv, om jeg skal kjøpe styling, FØR senk.. slik at jeg vet ca hvor mye klaring jeg kan ha her og der, trur tuv godkjente justerbare blir LITT for dyrt.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Venter også på flere lykte deler Nøkkellås nedre metallplate Har midtplate, men ikke ryggelys, finner ikke kun ryggelysene så måtte kjøpe med ny midtplate, denne er egentlig jævlig tøff, men er litt skada Bremsestyret, felger osv blir nok tatt over helga, håper jeg Jeg har arb.uke, men en kompis av meg som er nissan mekaninker skal sjå om han får det til, så blir nok bra! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Da har bremseslangene kommet 300 spenn i toll for varer for 700 er syyyykt! hehe Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette begynner å bli virkelig intressant, synd med midtplata men de så lenge sprekken ikke går rett igjennom plata så kan du jo lakkere den, de fleste lakker den uansett. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bare for å følge med, dette var interessant! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 skal jo ikke lakke ei "karbonplate" hehe, er den for ille, bruker jeg den midtplata jeg allerede har Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Lite som skjer her om dagen Håper på å få på felgene ila uka par bilder imens.. Lyktene har herpet seg, så da må man skru de opp manuellt Relè som har gått tror jeg.. Litt naken bak uten midtplata, men det er på vei Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe de baklyktene ta seg virkelig godt ut i mørket, tror jeg hadde tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde prøvd en forbikjøring om jeg ikke viste hvilken bil det var. Blir nice å se den med de nye felgene. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 altsåå hehe, en camry tar vel ikke en sx uansett? hadde man kjørt litt "heftigere" biler, så hadde nok jeg tenkt meg om å kikka litt på bilen før jeg tråkket forbi mange som har sagt det har kommet en skyline i området her har jeg hørt mens andre sier, "nei det er bare`n johnny" Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 altsåå hehe, en camry tar vel ikke en sx uansett? 8985120[/snapback] Nei den gjør nok ikke det , men de baklysene får den til å se ekstra skummel ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå