rublings Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Flott, monter å ta bilder Dekkene skal vel bare slites ut med en gang uansett? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 hehe dekkene skal ikke slites nei! Har kun fått montert 1 i dag pga lite tid, og at ved den andre lykta, der sitter batteriboksen klin inntill, og den er festa fra undersiden osv osv, så tar litt tid å fjerne den, det får man ta i morra el på søndag! Så får kjøre med 1 org og 1 ny lykt, samt uten senterplate og ryggelys til da Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Lurer på det samme jeg også, jeg vil se bilder snart. edit: liten leif der ja Endret 8. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan vel ikke være helt lovelig å kjøre med to forskjellige baklys da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så lenge begge to er CE-merket og godkjent for bruk burde det jo ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 E/DOT godkjenning var nok det du siktet til CE-merking er en godkjenning som tilsier at produktet ikke skal være til skade for menneskers sikkerhet og helse eller for miljøet, mao vi snakker da om leker, forbrukselektronikk, verktøy o.l . Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det står nissan på begge to hehe De "nye" for meg, er orginale 180sx baklykter i japan Ergo, godkjent på bilen, dog kanskje ikke her i norge, men det drit jeg i! Felgene har ikke kommet på nei, må jo bytte hjullager, nav, etc etc, sliter litt med det ,ettersom jeg ikke har utstyr til det, eller kjenner noen med det.. Skal borre om bremseskivene på mandag el tirsdag , så får se ila uka Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 E/DOT godkjenning var nok det du siktet til CE-merking er en godkjenning som tilsier at produktet ikke skal være til skade for menneskers sikkerhet og helse eller for miljøet, mao vi snakker da om leker, forbrukselektronikk, verktøy o.l . 8816496[/snapback] Blablabla, flisespikker. Joda, greit da. =P Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fikk brått nakkesleng før helga gitt. Tror du brummet forbi meg i et lyskryss på hamar rundt 15.00 tiden? Grom bil, grom låt i den også! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Fikk brått nakkesleng før helga gitt. Tror du brummet forbi meg i et lyskryss på hamar rundt 15.00 tiden? Grom bil, grom låt i den også! 8822936[/snapback] hehe ja tok en hamar tur på torsdagen, en kompis ville sitte på en tur så tok noen runder der Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 så litt rart ut med bare en, så i dag ble det to! men får ikke montert midtplata :( Får vel finna lim da Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det ble jo ganske bra da! Det ser vell smålig likt ut som skyline sine baklykter i mørke? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 ja sånn ca Men ikke noe "skylineetterligningjallalykter" er orginale lykter i japan Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 din bil som er på filmen ? grom lyd hva må jeg gjøre for å få bare en litt grommere lyd på bilen min? holder det med et enderør? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 kjøp en feit powerfilter ell no? Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hmm.. tenkte bare på å skifte noe i eksosen jeg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Spørs hva slags bil også da. bytte filter og bytte eksosanlegget, grovest lyd får du jo av å slenge på hele veien, men funker sikkert med endepotte også, selvom det blir jalla... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 er min på filmen ja, har 3 " eksos fra turboen, 3" cat, og 3" tilbakpotta som er 4" el noe sånnt.. Simons sammen med apexi luftfilter kit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå