Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Noen filmsnutter fra inne i bilen

Crappy kvalitet, men kun for å lydensskyld.. Er turbotrykksmåleren som skriker litt og tror jeg..

Det er nok vindusviskere dine som skriker gitt ;)

8748121[/snapback]

Dah.. nei du sier ikke det? hehe :p

Altså, så n00b er jeg ikke ^^ hører man etter, når bilen lader, så kommer det en liten skrikelyd, det kommer fra trykkmåleren... Kjei lyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen filmsnutter fra inne i bilen

Crappy kvalitet, men kun for å lydensskyld.. Er turbotrykksmåleren som skriker litt og tror jeg..

Det er nok vindusviskere dine som skriker gitt ;)

8748121[/snapback]

Dah.. nei du sier ikke det? hehe :p

Altså, så n00b er jeg ikke ^^ hører man etter, når bilen lader, så kommer det en liten skrikelyd, det kommer fra trykkmåleren... Kjei lyd!

8748865[/snapback]

Sorry, hørte ikke det jeg.. :blush:

Men uansett så må du få fiksa viskerne dine da ;)

Si gjerne ifra om hva du måtte gjøre da mine også lager slik lyd innimellom :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bekrefta at felgene er på vei fra oslo, sendt i dag med DHL, har også fått pressa K-Sport bremsene ned til 16500.. Så er i vurderingsfasen på de nå ass, grett med noe diger t :p Så får man få tak i noen 17" vinterhjul når det er på plass :p

Men får se hva det blir til..

Lenke til kommentar

Dette blir spennende å følge med på, like civicen din veldig godt. Vurderer faktisk å kjøpe en slik bil selv hvis jeg får råd etter sommeren, men vi får se hva det blir til. Det er iallefall et bra kjøp med gode trimmemuligheter blant annet. Lykke til på prosjektet. :)

Lenke til kommentar

så lenge du skal ha bremser som skal klare å bremsene bilensfart bra nok, så skjønner ikke jeg vitsen med bremseanlegg til 20-30 tusen kr. Bilen bremses i fart allikevel. en eller annen gang, om de 20tusen kr stopper bilen 3 sek fortere enn de til 15tusen så ville jeg helt klart gått for de til 15tusen, og lagt penger til styling for å si det sånn:P

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar

hølands_gutt, skremmende prioritering du har der. Bremsene er det viktigste på hele bilen, siden det tross alt er disse som i størst grad, med riktige dekk, begrenser skadeomfanget om noe skulle gå galt. I 60 km/t vil 3 sekunder bety tid til å pløye gjennom en gjennomsnittlig skoleklasse.

Felgene så kjempebra ut. Må bare få de på bilen nå. ;)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Fet bil og fete felger :green: . Få på noen passende dekk og sett de på bilen nå. btw, de fuglebombene burde du vaske bort så fort som mulig, det kan skade lakken!

Bare så det er sagt; et sett til 15k vil ikke stoppe bilen 3 sekunder tregere enn et sett til 20k (selv om du ikke sier noe om hastigheten). 3 sekunder ville vært en _enorm_ forskjell!

Lenke til kommentar
Skal Toyo Proxes på de :)

Ja fugle møkka skal vekk, men hakke tid til å spyle før i morra

8781084[/snapback]

Skal Toyo Proxes på de :)

Ja fugle møkka skal vekk, men hakke tid til å spyle før i morra

8781084[/snapback]

Har du ikke hatt hele dagen? :p

8781310[/snapback]

nei hehe

Lenke til kommentar
må fjerne møkka nå :p

hadde brukt de ekstra lappene på de bremsene hadde jeg vært deg ;) om de ikke er gode nok de som du har bestilt(tenkt å bestille)

8781627[/snapback]

problemet er nettopp pengene! heeh

ebc turbogroove er mer enn godt nok til mittbruk, banekjøring skjer neppe, og griskjøring skjer sjeldent :)

Lenke til kommentar

men så trenger du jo på langt nær like store bremser bak som forran da bremsekrafta er ca 70/30 :)

Ofte blir originale forbremser flyttet bak og nye montert forran, så vet du det..

Fikk med meg at du skal endre litt på det for å få på felgene, så blir vel ikke noe god løsning for deg her :(

Selv må jeg endre boltsirkel på to av felgene pga. dum forhandler som ga meg to feil, noe som forsåvidt burde gå greit, men disse er gått ut av produksjon..

Blir 30mm. spacer med endring av boltsirkel på den måten :)

Godt jeg jobber med dette å kan noen triks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...