Rebel-Rider Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hehe vinteren har vel sluppet taket der nede? her er den still going strong... får håpe det blir vår for oss her nord også snart, oj der kom det en snøbyge gitt... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 det har vært så vanvittig nydeligvær i dag, og egentlig hele uka! Ordentli deilig om dagen! Noe kanskje bildene sier sitt om Da kommer det noen nye bilder! Ble med en polo på disse to men, den gjør seg bra på bilder så ikke noe stress at den er med Og to til Kommer muligens fler her etterhvert ---> http://ggatebil.motionforum.net/dine-bilde...-t7-45.htm#3348 Lenke til kommentar
crea Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Fine bilder, og fine biler! Endret 21. april 2008 av crea Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takk takk -- Da kommer det til å bli bestill pittelitt igjen når jeg får cash snart! - Klarglass til frontlyktene med prosjektor - Orginal spredere ( som kun er på canadiske 200sx`er så vidt jeg vet ) - Kanskje ett nytt ratt - H4 xenon kit - xenon kit til sprederene, aner ikke pæretypen ennå Og bilen er btw ikke helt kjørbar om dagen, gåene hjullager foran gitt, kan rikke hjulet/bremsene osv inn og ut som fy når jeg hever bilen og en som sa på den sa det måtte være lagrene foran, også det som lager den låten i bilen.. Har ilagt meg selv kjøreforbud på den til det er fiksa, men kommer til å bruke den til GD reportasjen i morra, så folk som kommer dit, bare overse lydene fra hjula når jeg kommer ;P Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pene bilen Bare for å nevne det så har jeg et Momo Milennium Evo ratt til overs Send PM om du skulle være interesert Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 takk takk Har egentlig ikke noe spes sans for det millenium rattet igrunn.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Skjer veldig veldig veldig lite med bilen om dagen... Venter på hjullager, som sikkert ikke er riktige Så må få huka tak i ett verksted rimelig fort for å få bytta de. Mulig litt anna stasj som org.spredere, xenon, prosjektorglass til hovedlyktene kommer snart, kanskje nytt ratt, steg 2 chip,.. Noe tips!? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Plysjterninger med lys i, og mahognylaminat? Hvordan går planene for et bodykitt? tenkt noe på det? tenkte på den bilen på side 11. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 bodykit utgår med høye kneløft Hakke råd til slike ting gitt.. Lenke til kommentar
illest Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke trenger du noe bodykit heller. Pent og rent sånn den er nå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 det jeg har funnet ut også Takk og takk Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Var ikke sånn ment da, bare et oppfølgningspørsmål. Er ikke noen kjempefan av bodykits og "ostehøvler" selv. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Endelig fått fiksen sleepy eyes att idag, lenge siden sist Men, ene går litt kjappere opp enn andre så blir litt ujevnt :/ ikke vært slik før... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Pent! Ser ut som denne går i samme retning som Civicen! Og jeg som er ihuga tyskergutt! Liker bilene du har;) Den Poloen mener jeg å ha sett endel i Fredrikstad og Sarpsborg! Fet og lav. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 hehe takk takk Lukter på salg av denne nå, frister med noe litt mer hårete Den poloen ble vel bygget nedi der mener jeg, hvertfall litt sørfra. Før den endte opp på brandbu, og nå går den på Lillehammer, noe den har gjort siden sommer/høsten i fjor. Kamerat av meg som kjøpte den da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Da har jeg fått tilgang til resten av bildene Petter tok av bila mi, så slenger ut noen jeg liker Uredigerte, men dog greie å se på Jeg har bare tatt noe autoshait i PS for å få de litt bedre Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fete bilder det nest siste bildet var skikkelig "Watch out for the dog!" Sku ønske jeg hadde et brukbart kamera Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 hehe all cred til drunkenpete på bilforumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå