Fisk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Åssen er det egentlig å kjøre denna bilen din nå olehenri? Det er jo så fint med snø og trekkspill på vegen... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 det er ett helvete! hvertfall på veiene her om kring Kommer jeg meg først frem, så kan du banne på det hopper å spretter så jævlig så jeg mister all fremdrift Men, bare i dag jeg har sliti litt Prøver meg en tur nedover nå snart og for å se Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Piggdekk antar jeg?? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 har ikke råd til å drive å koste på bilen mætti kr om dagen, så nei, er piggfritt som satt på felga når jeg fikk de Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Okaj, da er det håp for meg å komme levende gjennom vinteren også Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 det er ett helvete! hvertfall på veiene her om kring Kommer jeg meg først frem, så kan du banne på det hopper å spretter så jævlig så jeg mister all fremdrift Men, bare i dag jeg har sliti litt Prøver meg en tur nedover nå snart og for å se Hehe... Skal love deg 323'n spant godt i Røyslimoen i dag og! Huff... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er en ting jeg grubler på, hvorfor er det satt inn 2 brytere for lysene? kan ikke akkurat tenke meg at du kjører rundt med et oppe og det andre igjen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 en bryter for å holde de igjen når jeg skrur på lysene, og en for å justere de hvor mye jeg vil ha de opp. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ahh skjønner, tenkte først det var en bryter for hvert lys Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 ahh skjønner, tenkte først det var en bryter for hvert lys hehe mange spør, spes ungpikker, om jeg har naaawwz y0! Huff, fast and furious opphengte drittunger er jeg lei! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Noen nye "vintermobilbilder" av bilen mens jeg kjeda meg på til vaktbytte på jobb i sta.. Privatbil vs. Jobbbil (Leiebil, men bedre enn vaktbilen ) Hva er best? Digger dessa baklyktene, beste er at de er orginale nissan lykter ( i japan men, har man penger, får man dem, drittadyre. Tror jeg ga 500 dollar for kittet omtrent :S) Crappy klipp, men slik høres den ut på tomgang Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 et spm har du fått bilen din tectylert? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 var det før jeg kjøpte den Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noe spes som skjer med bilen om dagen eller? (Bor du i Dampsaga?) Birger Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Skjer egentlig veldig lite! Bodde i dampsaga før, men et jallasted og opplegg nedi der, så jeg fant ut at jeg heller kjøper egen leilighet fremfor å leie Bor ved gamlebanken nå Derfor skjer det lite med bilen, ikke råd til å koste på den så mye som jeg har gjort, og gjort med tidligre biler Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er forståelig. Lykke til videre ihvertfall Birger Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 tnx tnx Alle i området rundt Lillehammer og omegn, JOIN! Lillehammer og Gausdal Gatebilklubb`s Forum ( Navn er under avstemming ) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 jaja, LIIIITE som skjer om dagen, sommerhjula er på, nye skiver foran ooog det er vel det Ryktes vel noen bilder ila kvelden / natta el i morra, vært ute å knipsa med en FEEEEEEEET polo og en crx noen kompiser har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå