olehenri Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 S13 skal se ut som en s13! enkelt og greit! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Amen =) Det er jeg helt enig i Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men så er det noen som vil ha noe som ingen andre har då Pickupen var ikke så pen, men det er nok ikke derfor han laget den. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 i know, derfor så civicen min ut som den gjorde Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Civicen din var jo rå pen da Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 spes til å være civic med bredding og tyskerfelger , og mad lakk, men ellers org hehe Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 skjer det no mer med s13'en din eller Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Var ute og lufta seg i går i alle fall? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ja var ute å svidde opp litt guffe Nei skjer ikke noe annet enn at den blir brukt, bilen er ikke første pri nå som jeg har handla meg leilighet, så nå må jeg faktisk tenke litt over pengebruken skal jeg klare å leve normalt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Årets første lek på snø er unnagjort, dog med litt forskjellig resultat, men skitskøy læll! Men, FY å dårlig bilen tar seg frem i snø merka jeg, sku hatt ordentlig sperre men, så kneiken opp fra isbana på Losna tror jeg blir hard i vinter! Men men, 3 bilder av hvordan en "sladd" gikk, la bare over rundt ett hjørne og hadde vel 1800rpm på 2 gir og slik gikk det, bra heldigvis men nærme.. Så fant en kompis ut at han sku teste mobilen sin med noen bilder, så slenger ut de og jeg.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Å dæven, mye vinter der nede jo ^^ her oppi nord iallfall her jeg bor er det ingenting Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mye og mye, er ikke snø på Gjøvik enda. Så er nok bare lokalt vil jeg tro. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nordsetra - Sjusjøen er det mye! Ser du på bildene rundt der, på bensinstasjonen, ser jo dere at det er null snø Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Skjer ikke en dritt her om dagen, men sliter med en metallisk knisselyd/skrapelyd konstant når jeg kjører fra rundt begge fremhjulene, men når jeg ligger i myk snø så er det borte, skjønner ikke helt detta.. Har byttet klosser, uten hell, så får prøve å bytte skivene nå å¨se, da disse er slitte uansett.. Frykter hjullagrene, men disse er jo bare noen få mnd gamle :S Går vekk fra s14 skiver som jeg har fremme nå, og har handlet orginale 300zx z32 skiver, grei størrelse på de også Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mye kostet 300zx skivene og hvor handlet du ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Mye kostet 300zx skivene og hvor handlet du ? ca 2300 for begge foran, hos nissan Men, de går ikke på bilen din om du hadde trodd det Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 du har vel bare 4 bolter tenker jeg snoemann Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er helt riktig, har på en eller annen merksnodig måte ikke fått med meg at olehenri har gjort dette... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Måtte ofre pengeboka for å få på felgene som jeg visste bilen kom til å bli knall med! Så grett med litt bremsekraft også, selvom det ikke er noe big ass mongo bremser! På lillehammer, er det nå vinter.. Lar bildene tale for seg.. Bilen var snøfri når jeg parkerte den 03:30 i natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå