Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets første lek på snø er unnagjort, dog med litt forskjellig resultat, men skitskøy læll!

Men, FY å dårlig bilen tar seg frem i snø merka jeg, sku hatt ordentlig sperre men, så kneiken opp fra isbana på Losna tror jeg blir hard i vinter!

Men men, 3 bilder av hvordan en "sladd" gikk, la bare over rundt ett hjørne og hadde vel 1800rpm på 2 gir og slik gikk det, bra heldigvis men nærme..

DSC01268.jpg

DSC01267.jpg

DSC01266.jpg

Så fant en kompis ut at han sku teste mobilen sin med noen bilder, så slenger ut de og jeg..

DSC01270.jpg

DSC01273.jpg

DSC01274.jpg

DSC01276.jpg

DSC01277.jpg

DSC01278.jpg

DSC01280.jpg

DSC01295.jpg

DSC01296.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjer ikke en dritt her om dagen, men sliter med en metallisk knisselyd/skrapelyd konstant når jeg kjører fra rundt begge fremhjulene, men når jeg ligger i myk snø så er det borte, skjønner ikke helt detta..

Har byttet klosser, uten hell, så får prøve å bytte skivene nå å¨se, da disse er slitte uansett..

Frykter hjullagrene, men disse er jo bare noen få mnd gamle :S

Går vekk fra s14 skiver som jeg har fremme nå, og har handlet orginale 300zx z32 skiver, grei størrelse på de også :)

DSC00915.jpg

DSC00916.jpg

Lenke til kommentar

Måtte ofre pengeboka for å få på felgene som jeg visste bilen kom til å bli knall med!

Så grett med litt bremsekraft også, selvom det ikke er noe big ass mongo bremser!

På lillehammer, er det nå vinter.. Lar bildene tale for seg..

Bilen var snøfri når jeg parkerte den 03:30 i natt..

DSC00917.jpg

DSC00919.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...