boundishh Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) s15 er pen nok fra før synes jeg i hvertfall i svart.... Endret 16. oktober 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg skal ha en 200sx s13 når jeg får lappen , også lurer jeg på en ting jeg er ute etter en clean look dvs ikke noe plast racer, jeg skal ha org fangere og sånn. den skal bare senkes ogsa klare glass på lyktene i fangeren sånn som din , så det jeg lurer på er hvor får man tak i disse. er det noen spesielle feil /problemer jeg burde se etter ved kjøpog forresten olehenri bilen din er veldig pen :thumbup:hadde du giddet å tatt noen bilder fra innsiden , spes bakseteneJeg skal importere S15 når jeg blir 18 Kjøpe Veilside bodykit, Sparco interiør og HKS / Nismo goodies hva er egentlig vitsen med å importere noe slikt, og koste på den i vildensky, når man ikke får skilter på de?Har jeg aldri skjønt meg noe særlig på..jeg skal ha en 200sx s13 når jeg får lappen , også lurer jeg på en ting jeg er ute etter en clean look dvs ikke noe plast racer, jeg skal ha org fangere og sånn. den skal bare senkes ogsa klare glass på lyktene i fangeren sånn som din , så det jeg lurer på er hvor får man tak i disse. er det noen spesielle feil /problemer jeg burde se etter ved kjøpog forresten olehenri bilen din er veldig pen :thumbup:hadde du giddet å tatt noen bilder fra innsiden , spes bakseteneBaklykter er kjøpt på Ebay: Søk etter Kouki S13 Taillight kit, SVINDYRT , men verdt penga!Blir du stoppa med de av en eller annen grunn, så si HEY, se! De er orginale nissan lykter! :DLysa i fangeren er også ebay vare.. Søk etter bumper lights s13 el noe slikt..Felger og 5 boltsombygging er kjøpt fra www.brakes.no300zx kalippere får du tak i brukt på ebay, samme med nye skiver, 2000 spenn for slissa og borra bremboskiver på ebay, NYTT!K-Sport senk kjøpte jeg hos Smiths motorsportDet er vel alt jeg har gjort.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, hva skal man med S15 når man ikke kan få skilt? Skal du ha banebil finnes det billigere alternativer, liksom ... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 som banebil hadde jeg gått for noe litt mer spesiellt enn s15, dem begynner det å bli litt mange av nå syns jeg.. Jeg ville nok hatt en skyline, men, mange av de også Men, skyline er litt mer gromt med rb motor enn en s15 med sr.. ------ Par bedre bilder av hjula Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hadde gjort seg med en orginal s13 spoiler på bilen din Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 nei , liker ikke den. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 også en av grunnene til at jeg kjøpte denne, fordi den var fjernet Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Enig med deg i det OleHenri =) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Høststemning i Roterudbygda i dag! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 najs bilde egentlig =) Hva for noe kamera bruker du? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 mobilen hehe Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Og hva slags mobil er det? Den tar jo helt ålreite bilder egentlig =) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Sony Ericsson K800i Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Åja ja bruker selv K750i, funker greit med mobilkamera fra den og oppover egentlig.. Selvom min helst vil ha litt lys =) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Se filmen hos Youtube der har du et lite prosjekt du kan prøve deg på Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 MaSo, vist du har fulgt med i workloggen til han svenske som holder på å bygge sin 200sx s13 om til pickup, så hadde du sett hvor tidkrevende og slitsomt det er.. =) Langt fra noe lite prosjekt, men er stilig. Kom til å tenkt på at jeg har sett en UK-registrert Skyline som er ombygd til pickup, skyline pickup, eller s13 pickup er jo greie arbeidsbiler det da..? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 neitakk hehe Da gjør jeg heller som Jarmund, å kutter en i to, og bygger om til henger med grill og få den godkjent som tilhenger! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 MaSo, vist du har fulgt med i workloggen til han svenske som holder på å bygge sin200sx s13 om til pickup, så hadde du sett hvor tidkrevende og slitsomt det er.. =) Langt fra noe lite prosjekt, men er stilig. Kom til å tenkt på at jeg har sett en UK-registrert Skyline som er ombygd til pickup, skyline pickup, eller s13 pickup er jo greie arbeidsbiler det da..? Hehe, nei viste ikke at det var noen som bygget noe sånnt, men syns det var litt stilig ja Men tror ikke jeg villa gjort det om jeg hadde hatt en 200sx Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 nei det var lite pent med pickup s13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå