olehenri Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Vært på gardermoen i dag, på no kjøring som Subaru Klubben arrangerte, og hadde invitert 200sx klubben osv, så måtte titte! Filma for det meste, men har ikke overføringskabel, så legger ut 3 bilder jeg tok med mobilen crappy saker hehe Disse har en kompis tatt, av min og en annen fra lillehammer sin, vi tok turen nedover Jeg irriterer meg over ett blad som tukler med bilen Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Stilig å se hvor lave de faktisk er Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har ikke alle s13 orginalt "solstripe" øverst i frontruta altså? Eller har du bytte? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk valget om med eller uten når jeg byttet frontrute.. så kanskje ikke... Jeg trodde faktisk ikke det, så jeg valgte uten... humm Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Så, jeg har iallfall med.. Og det er orginalruta.. Synes det er litt stilig med den solstripa, men det er sikkert ikke alle som synes det da.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 hm, har jeg aldri tenkt over faktisk Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nei, er ikke sikkert alle tenker på det ei gang.. Vet iallfall det, at når den er der orginalt, er det ikke noe politiet kan gjøre noe med. Selv om jeg fikk beskjed om å rive den av, ei gang jeg ble stoppet i teknisk. "Gå inn å prøv" svarte jeg, og en politimann gikk inn, og kun ut igjen med svaret: "Det går ikke..." Men fikk beskjed om å fjerne bokstavene som stod der.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 hehe vært borti det samme med en bil jeg hadde tidligere Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ute å lekte litt på grusen i sta.. Så noe.. PANG! hehe, heldigvis bare litt techtyl som forsvant! Men, på det positive, så fant jeg nå ut at ABS`n funka Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 AU! Hyl, sånt er ikke morsomt! Bra det gikk fint med bilen... det smeller ganske bra og det der, å treffe en stein sånn. *grøss* Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 ja takk, jeg har kjørt ihjel en saab på samme måten, så det vet jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå håper jeg vinterhjula snart er på døra mi her!! :S Møkk å bo på fjellet egentlig Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) skal bilen vinter kjøres? hvis den skal så anbefaler jeg og vaske den ofte serlig i steder hvor salt og møkk legger seg Endret 11. oktober 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Flott ungdomsbil! Det kom snø oppi Hemsedal i dag også Men men, S13 er etter min meining for fin og låg for å bruke på vinterføret, men men Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg har ikke noe valg, så den må brukes! seff skal den spyles ofte! har da kjørt bil på vinteren før! hehe Men, bilen er tektylert, så bekymrer meg ikke så mye om det S13 er lavt når du senker de ja, skam høye orginalt.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Tjah.. Bedre å være føre var, ett etter snar.. er det ikke det de "smarte" sier a? Gud så stygt.. men, bedre enn stål og orginale s13 felger Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) hehe , på tide å gi den kjære nissan'en din en vask snart eller og forresten er det s14 felger? Endret 16. oktober 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 det skal jeg fortelle deg, 2 dager siden sist vask! hehe Og den har stått i arb.garasjen, tja, ca 20 timer siden lørdag, så du kan tenke deg hvordan det er rundt der jeg kjører om dagen s14 felger ja Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) jeg skal ha en 200sx s13 når jeg får lappen , også lurer jeg på en ting jeg er ute etter en clean look dvs ikke noe plast racer, jeg skal ha org fangere og sånn. den skal bare senkes ogsa klare glass på lyktene i fangeren sånn som din , så det jeg lurer på er hvor får man tak i disse. er det noen spesielle feil /problemer jeg burde se etter ved kjøp og forresten olehenri bilen din er veldig pen hadde du giddet å tatt noen bilder fra innsiden , spes baksetene Endret 16. oktober 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg skal ha en 200sx s13 når jeg får lappen , også lurer jeg på en ting jeg er ute etter en clean look dvs ikke noe plast racer, jeg skal ha org fangere og sånn. den skal bare senkes ogsa klare glass på lyktene i fangeren sånn som din , så det jeg lurer på er hvor får man tak i disse. er det noen spesielle feil /problemer jeg burde se etter ved kjøp og forresten olehenri bilen din er veldig pen hadde du giddet å tatt noen bilder fra innsiden , spes baksetene Jeg skal importere S15 når jeg blir 18 Kjøpe Veilside bodykit, Sparco interiør og HKS / Nismo goodies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå