Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Dump montert, men fikk selvsagt feil deler, så kun en jalla dump montert..

Lite klipp her.. For høy lyd når jeg lader over 0,5 syns jeg, men lyden er tøff, men bare for høy og intens syns jeg.. Så, må nok ha på RS`n etterhvert :)

Her lader jeg max ( 0.95)

th_MOV00149.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var coiloverene ankommet, og montert på en kveld, aldri gjort slikt før, så jeg og kompisen som hjalp meg brukte god tid, med en haug av pauser, men ble ferdig til slutt :)

Har ikke senket noe spesiellt, bare justert demperene foran og bak likt ca, ikke justert noe stivhet heller, syns det faktisk ble bra som det er nå!

Muligens ta den litt lengre ned bak etterhvert, må kjøre litt å se hvordan dette funker, kjørt litt i kveld, stivt og godt :)

DSC00165.jpg

DSC00166.jpg

DSC00167.jpg

DSC00168.jpg

DSC00169.jpg

DSC00171.jpg

DSC00172-1.jpg

Lenke til kommentar

Okey, ja jeg så du hadde hatt en Civic tidligere. Jeg har en 93 Civic HB Vtec-e.

Men jeg lurer litt på om jeg skal senke den, siden civicen har så stort mellomrom mellom hjulbue og hjulet. Det er ikke spesielt pent med 17 dimm felger, for da blir den litt høy og det ser litt ut som er offroad :p

hehe.Jeg veit ikke om jeg gidder å bytte både fjærer OG dempere.

det blir liksom litt dyrt på en så billig bil.

Noen tips? tror du det går fint kun å bytte fjærer? Jeg lurer også på hvor mye ejg skal senke den, for jeg vil bare at hjulet skal følge hjulbuen, og ikke komme innunder.

Noen tips?

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar

ja okey, ja det er betryggende å høre. ja for jeg er litt usikker på om det vil slå nedi hvis man senker den uten å bytte demperne, men jeg ville jo ikke trodd det siden jeg bytter jo til stivere...

EDIT: Fin bil btw Olehenri

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar

Nei gidder ikke noe skamlavt her nå, ikke som civicen hehe

Et par bedre bilder av bilen etter senk nå!

Syns det ble veldig bra, ikke for mye og ikke for lite, men vurderer å ta den ennå litt mer ned, ikke helt sikker ennå, får se :)

Stiv å go er den i hvertfall :)

DSC00174-1.jpg

DSC00175.jpg

Du med civic, kjøp deg coilovers først som sist! så har du justeringsmuligheter i alle bauger å kanter, nesten!

Kjørte med H&R Høydejusterbare på civicen, go som gull!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...