olehenri Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Dump montert, men fikk selvsagt feil deler, så kun en jalla dump montert.. Lite klipp her.. For høy lyd når jeg lader over 0,5 syns jeg, men lyden er tøff, men bare for høy og intens syns jeg.. Så, må nok ha på RS`n etterhvert Her lader jeg max ( 0.95) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Syns nesten det hørtes litt spakt ut jeg? Men men, var ikke akkurat super quality på lyden heller da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 spakt er det hvertfall ikke! hehe Tatt med mobil, så ikke no rart kvaliteten suger hæst Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hehehe... Vel, ta en tur om Gjøvik og rus skikkelig, så hører jeg deg nok. Bor ikke langt unna Statoil etc, hører turboer og det som er dagen lang. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 hehe gjøvik er langt bare for det Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Var mest på spøk, du. Lykke til med mekkinga! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 hehe nei sier du det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Man hører den er litt høy. Det er tross alt over motorlyd og innvendig. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 hehe nei sier du det? 9331497[/snapback] Ingen som lurer deg vett. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Man hører den er litt høy. Det er tross alt over motorlyd og innvendig. 9331820[/snapback] er bare klippet som får kun med seg dumpen, men den er for høy ja, men du hører motorlyden greit når du kjører Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Da var coiloverene ankommet, og montert på en kveld, aldri gjort slikt før, så jeg og kompisen som hjalp meg brukte god tid, med en haug av pauser, men ble ferdig til slutt Har ikke senket noe spesiellt, bare justert demperene foran og bak likt ca, ikke justert noe stivhet heller, syns det faktisk ble bra som det er nå! Muligens ta den litt lengre ned bak etterhvert, må kjøre litt å se hvordan dette funker, kjørt litt i kveld, stivt og godt Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva for slags merke er det, og pris? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 K-Sport, D2 som lager der. 7000,- Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Okey, ja jeg så du hadde hatt en Civic tidligere. Jeg har en 93 Civic HB Vtec-e. Men jeg lurer litt på om jeg skal senke den, siden civicen har så stort mellomrom mellom hjulbue og hjulet. Det er ikke spesielt pent med 17 dimm felger, for da blir den litt høy og det ser litt ut som er offroad hehe.Jeg veit ikke om jeg gidder å bytte både fjærer OG dempere. det blir liksom litt dyrt på en så billig bil. Noen tips? tror du det går fint kun å bytte fjærer? Jeg lurer også på hvor mye ejg skal senke den, for jeg vil bare at hjulet skal følge hjulbuen, og ikke komme innunder. Noen tips? Endret 25. august 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vegard Melsom Det går fint å bytte bare fjærene også til senkefjærer selv om du ikke bytter dempere sa sant ikke demperne er helt ferdige da. Jeg har gjort det på flere biler oppover årene. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) ja okey, ja det er betryggende å høre. ja for jeg er litt usikker på om det vil slå nedi hvis man senker den uten å bytte demperne, men jeg ville jo ikke trodd det siden jeg bytter jo til stivere... EDIT: Fin bil btw Olehenri Endret 25. august 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ble bra dette Ole! Få den litt nærmere jorden så blir det enda bedre! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Nei gidder ikke noe skamlavt her nå, ikke som civicen hehe Et par bedre bilder av bilen etter senk nå! Syns det ble veldig bra, ikke for mye og ikke for lite, men vurderer å ta den ennå litt mer ned, ikke helt sikker ennå, får se Stiv å go er den i hvertfall Du med civic, kjøp deg coilovers først som sist! så har du justeringsmuligheter i alle bauger å kanter, nesten! Kjørte med H&R Høydejusterbare på civicen, go som gull! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 hvor mye betalete for du for det...? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Det på civicen`? Sto på når jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå