Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Eclipsen var pen, det er jo det orginalt også, men synd den er jo så jævla lat.

200en din var utrolig pen, selvom S13A - hvis jeg ikke tar feil, den med den litt mer sinte fronten er penere .

Stå på, ser ut som det blir veldig bra :)

9167570[/snapback]

s14a er vel det riktige :D

Men takk for det :)

Får sjå om man får spart seg opp ett par bunter med 1000 lapper, så man får endra litt her :)

Foressten kjøpt turbotimer nå, så skal bli godt å slippe å sitte i bilen å vente på å kjøle ned faenskapet etter litt aktivt kjøring :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye ga du for bilen din egentlig? Skal være hjemme et år, og vurderer å selge bilen min, og kjøpe meg en S13. Lurer dermed på hvor mye det lønner seg å gi.

Spørs jo så klart på hva som er gjort, og lignende, men er ofte store prisforskjeller på S13. Endel som etter min mening er litt overprisede. Om ikke du vil gi noen eksakt sum setter jeg pris på et lite hvisk på PM eller noe.

Lenke til kommentar

Det er nå godt mulig, men så er nå ikke jeg en slik en som tviler på alt og alle, så jeg vil tro den har gått det som står, da også servicehefte i tyskland matcher km før den kom hit.

å metrene ruller og ruller på bilen, så tviler sterkt på at noen har tuklet med det

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Kan stille den fra 30 sek, til 10 min :)

Denne har 9 funksjoner, timer, speedometer, rpm, hastighetsmåler ( 0-100, 100-200 osv ) stoppeklokke, distansemåler ( o-402 m feks) osv

Koblet via tenningskontakter, hjernen og håndbrekk :)

Du bare har timeren stående på, velge hvor lenge du vil at den skal stå, setter bilen i fri og med håndbrekket på, skrur av bilen, går ut, låser døra, og bilen står å går til den er ferdig nedtellet :)

Lenke til kommentar

Nå som jeg ser på speedometeren din og turtallsmeteren, også på turbometeren, tenker jeg på at kanskje det ville ha vært tøffere om du byttet noen lyspærer som er belysning for tallene på spedometeret og RPM meteret til noe blå leds lignende, slik at du får den stilige blå fargen istedenfor hvit som også ville passe med fargen på lcd til turbometeren. Jeg vet ikke om det vil innebære mye jobb eller om det er mulig, men tror det vil se stilig ut.

Lenke til kommentar
Nå som jeg ser på speedometeren din og turtallsmeteren, også på turbometeren, tenker jeg på at kanskje det ville ha vært tøffere om du byttet noen lyspærer som er belysning for tallene på spedometeret og RPM meteret til noe blå leds lignende, slik at du får den stilige blå fargen istedenfor hvit som også ville passe med fargen på lcd til turbometeren. Jeg vet ikke om det vil innebære mye jobb eller om det er mulig, men tror det vil se stilig ut.

9237078[/snapback]

hvite plasmaskiver kommer etterhvert :) når jeg gidder å prioritere det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har en slik rørbil m/flens liggende du kunne ha fått billig da..

Men nå har du allerede kjøpt så.. Trengte ikke den når jeg monterte FMIC..

9315872[/snapback]

Måtte ha flens som passer til Greddy Type RS dumpen, med skrue hull osv, ikke en vanlig rund ting som jeg har sett på mange

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...