chase Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Funksjon er jo nesten et ikke tema, da bare en liten leppe bakpå bagasjelokket til M3 øker marktrykket betraktelig. Synes den som olehenri viser til var pen, spoileren der passer til resten av bilen. Ser ut som bilen blir stilfull, og du vet hva du driver med "olehenri". Lykke til videre Petter Endret 23. juli 2007 av chase Lenke til kommentar
shogun1 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) virker som jeg hvertfall kan bruke 8,5x18ET35 om det går noe større, aner jeg ikke gitt! Nei blir det vinge, blir det den der! 9084220[/snapback] Det fungerar utan problem med den storleken. Jag kör med större ändå, Kei Racing D2. http://www.garaget.org/shogun Endret 23. juli 2007 av shogun1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 sliter litt med klaring til bremsene bare hehe Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Da har det skjedd "litt" igjen Handlet nye bumperlights fra ebay, american style Jeg digger jo orange parklys, så da funka detta bra Venter fortsatt på Coilovers, når dette er på, så blir det nok en liten stille periode for å spare til neste update Lenke til kommentar
Northland Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nice! Hva er neste da? Etter coilovers kommer det bodykit eller? Hva slags coilover-dempere kjøpte du? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 hva som kommer etter, forblir en hemlighet til jeg får skrapa sammen alt jeg trenger, koster en del :S K-Sport har jeg handlet Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sett på maken, det ble da vel og bra. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Sett på maken, det ble da vel og bra. 9149811[/snapback] Alt er bedre enn orginalt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Da har vi vært ute å tatt noen bilder av bilen, sånn før senk Housey som har tatt bilder, av min og den fremtidige eclipsen til Flippin, tror de ble bra! Så venter på at Dan får redigert de nå Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Nå har han vel redigert de? Få de ut! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 han blir jo som vanlig ikke fornøyd, så da kommer det lite bilder alt han har lagt ut er disse.. Får prøve å få han til å zippe alle, så jeg har, jeg vil ha uansett om han syns de er bra l ikke selv .P Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Alt er bedre enn orginalt 9151721[/snapback] Hehe. Flippin... Kjørte ikke han den grønne turbocivicen? Har han kvitta seg med den nå? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 han venter på å få solgt den, før han kjøper denne, civicen ligger ute hos nippon.no og står også i tr.heim nå Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 han venter på å få solgt den, før han kjøper denne, civicen ligger ute hos nippon.no og står også i tr.heim nå 9162351[/snapback] Det er det verste jeg har hørt. Vel vel, da eksisterer ikke trekløveret mer i det hele tatt da. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 han venter på å få solgt den, før han kjøper denne, civicen ligger ute hos nippon.no og står også i tr.heim nå 9162351[/snapback] Det er det verste jeg har hørt. Vel vel, da eksisterer ikke trekløveret mer i det hele tatt da. 9162376[/snapback] hehe nopp! Hvis ingen herfra kjøper den, og vegasen da, min gamle er vel ikke til salgs tror jeg Vart litt kjente de 3 der rundt om har jeg fått høre i ettertid han var dritt lei sa han, det er alltid noe å skru på, samme var det med min også Så var han og lei av å ikke komme seg frem noe sted Men, satt på i cabben i går, DEILIG! 209 hk org, men tar ikke meg uansett Fikk nesten litt lyst på det der selv Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Spare i tre år som student jeg nå, så skal bilfolk i Lillehammer få se på noe rart. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hehe, er ikke mye som skal til, med den latterlige bilparken som er her i byen lite gromt her :S Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 hehe, er ikke mye som skal til, med den latterlige bilparken som er her i byen lite gromt her :S 9164846[/snapback] Det er sant. Vel vel, vent og se. Fortsett å snekre! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Eclipsen var pen, det er jo det orginalt også, men synd den er jo så jævla lat. 200en din var utrolig pen, selvom S13A - hvis jeg ikke tar feil, den med den litt mer sinte fronten er penere . Stå på, ser ut som det blir veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå